Pomysł na...

181. Data: 2012-02-01 09:21:22

Temat: Re: Pomysł na...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 08:54, Qrczak pisze:

> Czy ręczne wygniatanie męczy? Jeśli trwa 2-3 minuty, jak mnie, to
> chyba nie zdąży.

Dokładnie. Nie rozumiem tych mitów na temat wyrabiania ciasta. Tzn.
nawet rozumiem, bo też kiedyś im wierzyłam.

Ewa

182. Data: 2012-02-01 09:28:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Zresztą najlepiej bym Ci pokazała naocznie jak to robię, tylko musiałabyś
> się do mnie pofatygować. :)

Właśnie. Tysiąc słów nie zastąpi prezentacji.

> Nie każdy radzi sobie z zaawansowaną technologią, czasem nawet studia nie
> pomagają. ;)

I pewnie te jaja na wrotkach posuwające po teflonie też.

Qra

183. Data: 2012-02-01 09:40:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 10:28, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> I pewnie te jaja na wrotkach posuwające po teflonie też.

Wyobrażam sobie, że muszą bardzo piec. Każdy by zwariował.

Ewa

184. Data: 2012-02-01 09:47:39

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2012 10:19, medea pisze:

> Robiłam pizzę chyba ze 100 razy (jak nie więcej)...

Ja też... ręcznie :P

> Jak zasysa ciasto, to trzeba lekko mikser unieść, ale pozostawić
> włączony, ciasto samo odejdzie.

Jak już zassał, to mu nic nie pomogło - jedynie badylek z watką
nawiniętą na czubek i heja...
Ciasto na pizzę jak już napisałam wyżej robię ręcznie, żaden problem
zwłaszcza, że lubię się ciapać w różnych takich... ciasto, glina itp.itd....
To robione mikserem, to miało być jakieś drożdżowe wynalezione zresztą
tu na grupie... omal nie zajechałam miksera, efekt końcowy też mnie
jakoś nie powalił, więc eksperymentu powtarzać nie zamierzam ;)
A jak mnie na drożdżówki najdzie, to se zagniotę... A, co!

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."

185. Data: 2012-02-01 10:32:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 10:47, Anai pisze:

> Ja też... ręcznie :P

I masz jeszcze? ;-P

Ewa

186. Data: 2012-02-01 11:21:46

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2012 11:32, medea pisze:

> I masz jeszcze? ;-P
>
> Ewa

Że co? Ręce?

Mam! :P

187. Data: 2012-02-01 11:53:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Anai wylazło do ludzi i marudzi:

> Że co? Ręce?
>
> Mam! :P

I to jakie!

Qra

188. Data: 2012-02-01 13:47:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 12:21, Anai pisze:

> Że co? Ręce?
>
> Mam! :P

Tipsy też? ;-P

Ewa

189. Data: 2012-02-01 13:47:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 12:53, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Anai wylazło do ludzi i marudzi:

> I to jakie!

Jakie? Jakie?

Ewa

190. Data: 2012-02-01 14:03:46

Od: Anai <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.02.2012 14:47, medea pisze:

> Tipsy też? ;-P
>
> Ewa

Pewnie wyjdzie, że jestem niemodna ale nie używam.

[...]

Południowym kucharkom coś z dalekiej północy :)
Pytanie techniczne dot. jajecznicy
iPod Prices, Cheap iPods Prices, iPod Best Price, Buy iPod, Shop iPod, iPod Price Comparison Store
"Cztery słonie...
Forma na szarlotkę