Co tak nudno?

41. Data: 2012-04-16 10:05:33

Temat: Re: Popęd seksualny a uczucie obrzydzenia - dwie,pierwotne siły stojące w sprzeczności (było: co tak nudno)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

Miecz.

qr.a

42. Data: 2012-04-16 10:22:15

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... też rosyjski. Przerobiony z lufy czołgu FST.

... a nie jest tajemnicą do którego samolotu z tej lufy strzelano.

Dębska

43. Data: 2012-04-16 10:24:06

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Miecz.

Zerwihełm.

Dębska

44. Data: 2012-04-16 10:40:24

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-16 12:24, Przemysław Dębski pisze:

> Zerwihełm.

Dekapritator.

(od jego genialnego, rosyjskiego wynalazcy Leonida Dikapria)

45. Data: 2012-04-16 10:46:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dekapritator.
>
> (od jego genialnego, rosyjskiego wynalazcy Leonida Dikapria)

Dekapritapol

Bo prababka ww. wynalazcy w połowie pochodziła z polski.

Dębska

46. Data: 2012-04-16 11:04:29

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"

>Dekapritapol
>
>Bo prababka ww. wynalazcy w połowie pochodziła z polski.

A drugą połówkę wypiliście rano?

pzdr
olo

47. Data: 2012-04-16 11:11:43

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile"

>No ba! La Donna Fragile jest tylko jedna ;)

I jeszcze do tego mobile :)

pzdr
olo

48. Data: 2012-04-16 11:19:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:

Deka* trzyma jeszcze.

qr.a *zgrubiańsko

49. Data: 2012-04-16 11:26:57

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-16 13:04, olo pisze:
> Użytkownik "Przemysław Dębski"

> A drugą połówkę wypiliście rano?
W tej klechdzie tyż jest ziarno prawdy,
albowiem prababka rodziła się na samiuśkiej granicy
i pępkowe każdej jej połówki opijano w innej strefie
czasowej.
Podobnież prababka i umierała na samiuśkiej granicy
i wtenczas każda jej noga kopnęła w inny kalendarz.
Lewa oczywiście w juliański.

50. Data: 2012-04-16 11:28:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemysław Dębski"

> A drugą połówkę wypiliście rano?

Spodziewałem się, że zaraz tu wpadnie Han Olo.

Dębska

Trzask zamykanych okiennic.
Nnnno!
Straszna sprawa