Poprawianie wzroku ?

11. Data: 2003-09-03 07:38:20

Temat: Re: Poprawianie wzroku ?
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> ... i baterie w przewodzie pokarmowym ;)

To niech lepiej szybko te nerwy wymieni na miedziane. Zobaczy jak mu zuzycie
spadnie.

--
Norbert
http://www.plfoto.com/uzytkownik.php?authorname=nkru

12. Data: 2003-09-03 12:09:39

Od: "Maciek \(pl\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bohun" <b...@d...wytijcotrzeba.pl> wrote in message
> Znalazłem na necie coś takiego..
> http://www.visofit.com/pl/
>
> Czy ktoś tego używał ? Czy ktoś wie jakie są ceny.
> Ciekawy jestem opinii lekarzy okulistów..
> Czy jest to kolejny kosmiczny wynalazek, czy może coś na co warto zwrócić
> uwagę...

Jak to zobaczylem to myslalem ze padne.
Trener oczu.... :)

--
Maciej (pl)

13. Data: 2003-09-05 14:29:33

Temat: Re: Re: Poprawianie wzroku ?
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Tue, 2 Sep 2003 21:33:05 +0200, "Norbert"

> Jesli chodzi o bzdury to i tak nic nie przebije badania
>przez magiczne sluchawki, kiedy to badany pan mial.... macice, na dodatek
>rysunek prosto z atalsu anatomicznego :)

To jeszcze nic - ja sie kiedys prawie udlawilam czytajac sobie w
gazecie reklame jakiegos cudotworcy zdrowotnego. W reklamie byla tez
wypowiedz jakiegos faceta - szczesliwego pacjenta tegoz cudotworcy.
Opowiadal on o swoim guzie na MACICY - ktory po kilku wizytach...
zniknal! Facet poszedl do lekarza - a tez zadnego guza na MACICY nie
znalazl! ;)

Chyba sie autorowi reklamy pomylila macica z prostata ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

14. Data: 2003-09-05 15:02:23

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba sie autorowi reklamy pomylila macica z prostata ;)

A myslisz ze autor reklamy by to rozroznil ?? ;-]

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

15. Data: 2003-09-05 15:02:23

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba sie autorowi reklamy pomylila macica z prostata ;)

A myslisz ze autor reklamy by to rozroznil ?? ;-]

> [...]

powieka
model czaszki ludzkiej - gdzie kupic?
diagnostyka wlosa
Czy da się powiększyć ?