Prosba o porade (chleb w automacie)

1. Data: 2008-01-02 23:04:12

Temat: Prosba o porade (chleb w automacie)
Od: "Killer" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie chcialbym przeciagac i zaczynac watku od nowa ale mam kilka pytan do
kogos kto udzieli mi kilku wskazowek. Jesli jest wsrod was ktos kto moglby
poswiecic chwilke i posiada chocby komunikator GG lub Skype to prosze o
kontakt.

GG 3888333
Skype: sq1dnu-jacek

2. Data: 2008-01-03 14:43:43

Temat: Re: Prosba o porade (chleb w automacie)
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Killer" <b...@b...pl> wrote in message news:fliq0t$efc$1@news.onet.pl...
> [...]
> poswiecic chwilke i posiada chocby komunikator GG lub Skype to prosze o

GWniany z ciebie killer.

3. Data: 2008-01-03 15:12:43

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Killer" <b...@b...pl> wrote in message news:fliq0t$efc$1@news.onet.pl...

Nie zapominaj lustra - zobaczysz siebie po drugiej stronie.

4. Data: 2008-01-04 09:34:51

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Killer" <b...@b...pl> wrote in message news:flkqp6$njv$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Nie ma chetnych aby porozmawiac glosowo, wiec moze napisze o co chodzi.
>
> Dostalem ostatnio dosc duze ilosci mąki razowej, zytniej i pszennej.
> Chcialbym korzystajac z automatu do pieczenia chleba samemu skomponowac
> "mieszanki" z w/w mąk. Czy jesli w przepisie jest napisane 54 dkg mąki to
> czy mozna proporcje rozlozyc w ten sposob ze np 20 dkg mąki żytniej, 10
> dkg razowej i 24 dkg pszennej a moze inaczej? Czy make razowa trzeba
> wczesniej "namoczyc"? Jaką konsystencje powinien miec zakwas? Zapewne w
> niedlugim czasie pojawia sie nastepne pytania...

Proste, po połączeniu się GG i twoim numerem dokonano ataku na mojego kompa.
Komentarze masz wyżej. A grupę przeszukaj, pisałem dużo na tematy automatu
do chleba.

5. Data: 2008-01-04 10:45:20

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Killer pisze:
> "mieszanki" z w/w mąk. Czy jesli w przepisie jest napisane 54 dkg mąki to
> czy mozna proporcje rozlozyc w ten sposob ze np 20 dkg mąki żytniej, 10 dkg
> razowej i 24 dkg pszennej a moze inaczej?

Po pierwsze - przecież mąka razowa to też mąka pszenna lub żytnia.
Po drugie - ja zawsze daję więcej pszennej niż żytniej.
Od proporcji zależy to jaki Ci chleb wyjdzie. W przepisach często te
proporcje są podane.

> Czy make razowa trzeba wczesniej "namoczyc"?

Ale po co?

> Jaką konsystencje powinien miec zakwas?

A przygotowujesz prawdziwy, z samej mąki i wody?

6. Data: 2008-01-04 17:29:16

Od: "Killer" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2008-01-04 20:59:20

Od: "Killer" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy make razowa trzeba wczesniej "namoczyc"?

> Ale po co?

Ktos mi kiedys powiedzial ze trzeba dlatego zapytalem

> A przygotowujesz prawdziwy, z samej mąki i wody?

Tak

8. Data: 2008-01-04 23:04:51

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wczesniej "namoczyc"? Jaką konsystencje powinien miec zakwas? Zapewne w
> niedlugim czasie pojawia sie nastepne pytania...

Najnowszy model maszyny do chleba Panasonic SD255 posiada opcję pieczenia
chleba żytniego, ale drożdżowego.
Szczegóły w instrukcji obsługi i receptariuszu, dostępnym pod linkiem
(niestety, instrukcja i przepisy po angielsku):

http://techdocs.panasonic.co.uk/docs/1z477eb85bz3z25
4b9z656ez706466z1ez66c3a9514128d6a2832874c358ff2af24
6a744bd/tsn2/data/EU/SD255/OI/779228/SD-255W_SD254_E
.pdf

Swoją drogą ciekawe, dlaczego w naszym kraju maszyny do chleba Panasonic nie
są dostępne?
Pozdrowienia!
Tadeusz

9. Data: 2008-01-04 23:11:33

Temat: Re: Poprawiony link do Panasonic.co.uk
Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"polbox.com> napisał w
wiadomości news:flme4n$pnn$1@atlantis.news.tpi.pl...

Panasonic zazdrośnie pilnuje swoich instrukcji!
Poprawiony link to:

http://dlc.panasonic-europe-service.com/eurodlc/defa
ult.asp?did=152761&fmt=pdf&xid=en&uilang=en

niestety, dalej po angielsku...
Pozdrowienia!
Tadeusz

BADANIE DNA...
ciecierzyca i falafel
Gotowanie jajek na miekko w kuchence mikrofalowej (zakonczono pomyslne testy)
Zielona Herbatka
chleb w garnku rzymskim - problem