Pora jak zagospodarowac

61. Data: 2013-10-30 00:10:04

Temat: Re: Pora jak zagospodarowac
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-29 21:46, Qrczak pisze:

>> TA DAM
>>
>> Stokrotka jest informatykiem.
>>
>> THE END
>
> Mocniej trząsaj, mocniej.

Dzisiaj mnie jakiś wirus zaatakował - więc sił nie staje.

62. Data: 2013-10-30 00:48:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Oct 2013 00:09:02 +0100, Aicha napisał(a):

> Dlatego miałaby.

No ale akurat TEN związek przyczynowo-skutkowy jest dokładnie odwrotny -
informatykiem można być jedynie wtórnie w stosunku do bycia
"ścisłowcem"....
--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

63. Data: 2013-10-30 10:33:52

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Darmozjadem to ty jesteś.

Dobże mi z tym, szkoda, że nie większym, była bym szczęśliwsza.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

64. Data: 2013-10-30 11:58:56

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dobże mi z tym, szkoda, że nie większym, była bym szczęśliwsza.

nie jedz, nie pij, przestań oddychać - szczęście murowane. naturalnie dla
nas, przestanę się domyślać o co ci chodzi, bo od pszeszkud to mię cholera
bierze.
Stefan

65. Data: 2013-10-30 12:59:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Oct 2013 10:33:52 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Dobże mi z tym, szkoda, że nie większym, była bym szczęśliwsza.

:-)

66. Data: 2013-10-30 22:14:27

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-30 10:33, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Dobże mi z tym, szkoda, że nie większym, była bym szczęśliwsza.

Więcej nie dajesz zeżreć?
Ćwiczyć trzeba, ćwiczyć!

67. Data: 2013-10-31 11:12:55

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Więcej nie dajesz zeżreć?
> Ćwiczyć trzeba, ćwiczyć!
Od ćwiczenia będę zmęczona inieszczęśliwa.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

68. Data: 2013-11-01 16:37:40

Od: "Dariusz K. Ladziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Jesli chodzi o potrawy, to jak najbardziej coś podrzucę - poprzednio
> zafiksowałam się przetworami raczej...
> No więc:
> 1) pory zapiekane pod beszamelem (p y c h o t a)
> 2) słona tarta z porami (quiche)
> 3) majonezowa surówka z porów (uwielbiam)
> 4) zupa krem z porów z grzaneczkami
> 5) jajecznica z duszonymi porami na boczku
> 6) farfalle z (pod)duszonym porem i z boczkiem oraz sosem śmietanowym
> 7) pory zamiast cebuli gdzie tylko się da, a da się wszędzie, np do
> pomidorów, sałatek itp

Surówka z porów _bez_ majonezu - tylko z oliwą albo dobrym,
nierafinowanym olejem (rzepakowy, lniany).

Śledź na zielono - zamiast cebuli uzywamy pora łącznie z częściami
zielonymi (tak wysoko jak są w miarę miękkie), ewentualnie (jak pory za
mało ostre) z częściowym dodatkiem cebuli w kostkę. Oczywiście
nierafinowany lniany lub rzepakowy - można też ciut (naprawdę ostrożnie
bo smak mocny) doprawić olejem konopnym - nawet olej bedzie wówczas
zielony...

--
Darek

69. Data: 2013-11-01 16:42:28

Od: "Dariusz K. Ladziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2013-10-24 16:32, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tszema kszyszykami.

Strasznie skomplikowana forma graficzna - ja w bankowej karcie podpisu
mam krzyzyk z robaczkiem - ot, taki podpis wyrobiony przy odbiorze
jakościowym produkcji specjalnej, czasem i tysiac podpisów dziennie
trzba było złożyć...

--
Darek

70. Data: 2013-11-01 18:58:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 Nov 2013 16:37:40 +0100, Dariusz K. Ladziak napisał(a):

> Surówka z porów _bez_ majonezu - tylko z oliwą albo dobrym,
> nierafinowanym olejem (rzepakowy, lniany).

Majonez daję pół na pół ze śmietaną.
--
[...]

Najważniejsza osobo na KUCHNI
Skąd są takie osoby?