Re: Porażenie mózgu

From: westaa <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Porażenie mózgu
Date: Thu, 14 Jan 2010 00:46:34 -0800 (PST)

Chiron napisał ,aby dotrzeć do prawdy powinnam poznać historię
wychowania mojej mamy...
Babcię znam niestety tylko z fotografii,urodziłam się gdy jej już nie
było na swiecie.
Myslę ze rodzina mojej mamy to znowu jakaś następna rodzinna
tajemnica.
Z opowiadan wiem tylko tyle ,że babcia była dobrą kobietą(tak mowią
moi rodzice)
moja mama ma przyrodnią siostrę,Babcia była w trzech związkach
(podobno miala trzech mężow,ale teraz po czasie to myslę sobie że może
miała jednego )
Mama zawsze się skarżyła ,że starsza siostra ją biła,że znęcała się
nad nią.W zeszłym roku dowiedziałam się ze jej starsza siostra była
wychowywana przez rodzinę swojego ojca.(przez 16 lat)
Mama tłumaczy to tym ,ze jej matka była bardzo biedną kobietą i nie
miała warunkow na wychowanie swojego pierwszego dziecka.
O swoim dziadku niestety nic nie mogę się dowiedzieć tylko tyle ze
zostawił babcię dla innej kobiety(może inna już od dawna istniała)
Oczywiscie jakoś trudno mi uwierzyc ,ze wszyscy mężczyzni z ktorymi
miała do czynienia mojej swiętej pamięci babcia byli żli...(może z nią
było coś nie tak)

czasami żałuję ,ze się urodzilam...coś dziwnego głęboko siedzi we
mnie...parę lat temu nurkowałam (pierwszy raz w życiu)płynęłam z
instruktorem w stronę naszego jachtu(hehe nie nie nie jest to moj
prywatny jacht ,)
i nagle przy wchodzeniu na drabinkę złapał mnie dość silny
prąd...wtedy nie wiem skąd przyszła mi taka mysl zeby przestać
walczyć,przestać siłowac się z prądem i dać się porwac...
Myslę ,że takie stany nawiedzały mnie od wielu lat,podobno niezle w
wieku niemowlęcym waliłam głową w scianę...(oczywiscie nie targnę się
na swoje życie,za bardzo wierzę w Boga aby coś takiego zrobić,ale
jezeli kiedyś przyjdzie moj czas ,to myslę ze z pokorą się poddam)
W temacie napisałam "porażenie mózgowe" choruje od urodzenia na tę
chorobę moja siostra .Ja chyba też,moj mozg też jest porażony,ale nie
w następstwie niedotlenienia tylko chorej rodziny

serdecznie pozdrawiam