Re: Poronienie - 'oczekuje ode mnie wynikow a nie uczuc' brrry

From: "tomm" <t...@p...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Poronienie - 'oczekuje ode mnie wynikow a nie uczuc' brrry
Date: Sat, 20 May 2006 17:56:53 +0200

> Posluchaj, prywatnie rozumiem ta sytuacje w 100% jak normalny czlowiek ale
> sluzbowo wykonuje polecenia przelozonych. Na polecenie ustne zycza sobie

no wlasnie, ja nie cierpie takiego podejscia, jasli by ci szef kazal np.
kogos
bezczelnie oklamac, tez bys to zrobil bez skorolow tlumaczas sobie i innym
ze to na rozkaz szefa

> moja sprawa. Po prostu u mnie w firmie jest plaga roznych zwolnien i nie
> ma komu robic.

a co to za firma ?? jakas panstwowa ? czy moze jakis inny moloch

> nie dajemy zadnych ogloszen o prace. w mediach. Nie musimy- bo ludzie
> zainteresowani praca sami wiedza gdzie jej szukac.

ok, nie jest to taka forma przymusu, ze ktos kogos pod bronia,
tylko postaw sie w roli kogos kto nie ma odlozonego grosza a
rodzina na utrzymaniu itp, dla niego praca to przymus i utrzymac
stanowisko to przymus

Tomek