Post pozytywny

11. Data: 2017-07-11 10:30:06

Temat: Re: Post pozytywny
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Iksi i Chiron - jaką tradycję

> znają, takiej bronią.

Mała literka "u" czyni wielką różnicę.

12. Data: 2017-07-11 12:34:02

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości
news:ok0sqv$o7m$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> sposób kapryśny.
> Jakub A. Krzewicki - gdzie on się tego wszystkiego nauczył- i kiedy? :-)
> Inteligencją i posiadaną wiedzą onieśmiela wielu:-)
> Glob- wrażliwy. Chce być szczery.
> Izka- postęp, do przodu, rozwój, przekraczanie siebie-
> bravissssimo!
> Kviat - zawsze można liczyć, że odpowie.
> Pszemol - inteligentny, posiadający dużą wiedzę techniczną.
> Ghost - pełniący w naszej grupie ważną rolę. Lubi błysnąć wiedzą.
> Feniks - po kobiecemu ciepła, oczytana i inteligentna.
> Qra- ciekawie i lakonicznie puentująca. Z pozoru opryskliwa-

Ano- pominąłem:

Pinokio- poszukiwacz prawdy, zawsze chętny do rozwiązania jakiegoś
problemu filozoficznego
Trybun- niepoprawny optymista- rewolucjonista, pzoytywnie zakręcony

Teraz? :-)

--
Chiron

13. Data: 2017-07-11 14:41:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 lipca 2017 10:30:07 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:

> Mała literka "u" czyni wielką różnicę.

"Recognize" ma oba znaczenia
Chodziło mi generalnie o "przyjmują do wiadomości i uznają za najważniejszą"

14. Data: 2017-07-11 14:50:44

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 lipca 2017 14:41:43 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> "Recognize" ma oba znaczenia
> Chodziło mi generalnie o "przyjmują do wiadomości i uznają za najważniejszą"

PS. Podobnie jak Chiron zauważam, że pominąłem Pinokia.
Tak barwną osobowość, że wymyka się próbom charakterystyki.
Np. czy szuka bardziej pod aspektem prawdy czy dobra?

15. Data: 2017-07-11 14:54:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 11 lipca 2017 14:50:46 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> PS. Podobnie jak Chiron zauważam, że pominąłem Pinokia.
> Tak barwną osobowość, że wymyka się próbom charakterystyki.
> Np. czy szuka bardziej pod aspektem prawdy czy dobra?

PS^2. A Trybun to jest stary dobry przedstawiciel pozytywnych stron PRL-u.
Znam trochę takich i nie zamieniłbym na żadnego solidarucha, pomimo
ich lewoskrętu.

16. Data: 2017-07-11 15:11:29

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:6509da61-59ee-48b5-8ad5-93db4013d513@googlegrou
ps.com...
napisał:

> PS. Podobnie jak Chiron zauważam, że pominąłem Pinokia.
> Tak barwną osobowość, że wymyka się próbom charakterystyki.
> Np. czy szuka bardziej pod aspektem prawdy czy dobra?
Nie miałeś tego oceniać, tylko po prostu- napisać coś dobrego :-)

> PS^2. A Trybun to jest stary dobry przedstawiciel pozytywnych stron PRL-u.
> Znam trochę takich i nie zamieniłbym na żadnego solidarucha, pomimo
> ich lewoskrętu.
Ano. Po co kogoś zaliczać do jakiejś drużyny? Swój- to wiwat. Obcy- to w
pysk.

--
Chiron

17. Data: 2017-07-11 17:04:57

Temat: Post pozytywny
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

No i Pinokio - zadziwiony światem jak dziecko. W dobrym sensie.

18. Data: 2017-07-11 18:42:44

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2017 o 17:04, i...@g...pl pisze:
> No i Pinokio - zadziwiony światem jak dziecko. W dobrym sensie.

To nawiązanie do Zdumionego?
Zmieniłem się, przedtem miałem lewicowe poglądy, być może za sprawką
Solianu ;-) który jest paskudnym lekiem. Gdyby lewakom udało się pokonać
już wszystkich "faszystów" to może każdy przymusowo musiałby brać Solian ;-)

19. Data: 2017-07-11 18:49:36

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> [...]
> już wszystkich "faszystów" to może każdy przymusowo musiałby brać Solian ;-)

A moż Twoje aktualne poglądy są fałszywe bo nie bierzesz leków które
powinieneś brać?

20. Data: 2017-07-11 20:08:31

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2017 o 21:58, Chiron pisze:
> Proponuję test: niech każdy napisze o kilku dowolnych uczestnikach psp-
> wyłącznie coś pozytywnego. Podoba się Wam pomysł?

Ghost - ma dobrą intuicję odnośnie matematyki

28 lat "integracji".
Czarna prognoza dla Europy.
Polska dla Polaków
Świątynia diabła - widział kto?