Post pozytywny

31. Data: 2017-07-14 17:34:39

Temat: Re: Post pozytywny
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Najwięksi zbrodniarze niemieckich obozów śmierci "po pracy" wracali do domu na obiad,
wieszali mundury w szafie, myli rączki, całowali i przytulali żony na przywitanie,
siadali z gazetą wśród szczebiot gromadki dzieci.
Bestie??

32. Data: 2017-07-14 17:50:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-14 o 17:34, i...@g...pl pisze:
> [...]
obiad, wieszali mundury w szafie, myli rączki, całowali i przytulali żony na
przywitanie, siadali z gazetą wśród szczebiot gromadki dzieci.

Niektórzy rasiści, nacjonaliści i fanatycy religijni po napisaniu kilku
postów ociekających nienawiścią i nawołujących do przemocy, po
wyłączeniu komputera myją rączki, gotują obiad, całują i przytulają
mężów na przywitanie i zachwycają się szczebiotem gromadki dzieci.
Bestie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2017-07-14 17:54:53

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> wyłączeniu komputera myją rączki, gotują obiad, całują i przytulają
> mężów na przywitanie i zachwycają się szczebiotem gromadki dzieci.

:-)

34. Data: 2017-07-14 23:42:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Masz zwidy senne. Ociekasz.

35. Data: 2017-07-14 23:43:37

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ociekasz.

36. Data: 2017-07-15 09:53:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-14 o 23:42, i...@g...pl pisze:
> Masz zwidy senne. Ociekasz.

Całkiem się popsułaś? Może ta twoja nowa organizacja już do końca mózg
ci wyprała?

Zostaw chociaż wrotkę, bo nawet nie wiadomo komu odpisujesz i na co w
ogóle odpisujesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2018-06-25 19:46:42

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Chiron napisał:
> Proponuję test: niech każdy napisze o kilku dowolnych uczestnikach psp-
> wyłącznie coś pozytywnego. Podoba się Wam pomysł?

Dla mnie wszyscy są pozytywni:) Tylko szkoda mi globa, w końcu to człowiek:)

I czasem sobie oglądam ogródek Ikselki:)
Krzewcio jak zwykle dużo filozofuje, Leo Tar przypomina:
https://tinyurl.com/y72zaer5

38. Data: 2018-06-26 03:53:10

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 10 lipca 2017 21:58:43 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> Proponuję test: niech każdy napisze o kilku dowolnych uczestnikach psp-
> wyłącznie coś pozytywnego. Podoba się Wam pomysł?
>
> --
> Chiron

nie, nie podoba sie, ale to w tej i kazdej podobnej sytuacji, Ty masz racje:)

pozdrawiam,
jacek

39. Data: 2018-06-27 21:33:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2018 o 02:53, j...@o...pl pisze:

> nie, nie podoba sie, ale to w tej i kazdej podobnej sytuacji, Ty masz racje:)
>
> pozdrawiam,
> jacek

a mi sie podoba, jak po polityce i calym tym gownie nagle wszysyscy
razem rowno, czy to nie cecha Polakow, tak raz na jakis czas? a potem w
dupe bo nie umiemy a z polskiej pilki to smieja sie w amerykanskich
komediach, no jak to jest prawda to Polacy wygrali, i tak caly czas, nie
umiemy jako Polacy byc ze soba

--
gazebo

40. Data: 2018-07-03 02:36:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 czerwca 2018 21:33:07 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> razem rowno, czy to nie cecha Polakow, tak raz na jakis czas? a potem w
> dupe bo nie umiemy a z polskiej pilki to smieja sie w amerykanskich

amerykanskie i chinskie komedie sa tyle samo warte, czyli nic:)

no jak to jest prawda to Polacy wygrali, i tak caly czas, nie
> umiemy jako Polacy byc ze soba

umiemy, tylko jak ktos zwyklych zdrajcow i sprzedawczykow peowskich popiera,
to trudno isc z nim ramie w ramie:)
a przy tym Polakiem pozostawac.

gazebo, naprawde wszystko mozemy, jesli kazdy z nas przynajmniej Trylogie,
dzieje husarii i, moze przede wszystkim, Stara Basn przeczyta.

pozdrawiam,
jacek

28 lat "integracji".
Czarna prognoza dla Europy.