Re: Postawa roszczeniowa

From: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Postawa roszczeniowa
Date: Wed, 10 Oct 2001 14:40:55 +0200

algraf napisał(a):

> Jacek napisal:
>
> [...]
>
> Tak to ma być prawo do samodzielnego życia, edukacji, pracy, rozrywki na
> równi
> ze społeczeństwem. I pańtwo powinno na umożliwić korzystać z tego prawa -
> tworzyć politykę rynku pracy dla ON, pomoc w likwidowaniu barier w
> poruszaniu
> się i komunikacji i tyle. Reszta zależy od nas samych jak to wykorzystamy.
>
> [...]
>
> Zgadzam sie z Jackiem. Panstwo nie powinno byc w zadnym wypadku fundatorem,
> [...]

Dokładnie tak, a ja bym krzyknął: A DO ROBOTY !!!! :-)
Ale tutaj tylko odpowiednia polityka co do całości może przyniueść efekty.
A swoją drogą po zaprzysiężeniu Sajmu jak się utworzą komiskjie w tym i do
spraw osób niepełnosprawnych przydałoby się przypomnieć czy to Pani Posłance
Filek
czy P. Poslowi Kobielkuszowi o naszy spotkaniach czy to w
Ustroń 2000 czy Ustroń 2001. Sadzę że to najefektywniejsza droga.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |