Postinor

1. Data: 2004-06-20 18:19:00

Temat: Postinor
Od: "Krzysiek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jako ze po raz pierwszy moja partnerka byla zmuszona do wziecia tych
tabletek mamy kilka dreczacych nas pytan.

Jakies 2 tygodnie temu mielismy wpadke z peknieta prezerwatywa. 2 godziny po
stosunku dziewczyna zyla pastylke i poszlismy spac. Po 6 godzinach sie
przebudzila i wymiotowala. Na ulotce jest napisane ze jesli wystapia wymioty
to nalezy natychmiast zazyc druga pastylke i tak tez zrobila...

Po tygodniu wystapily plamienia ktore po kilku dniach sie skonczyly a okresu
jak nie bylo tak i nie ma a na ulotce jest napisane ze powinien wystapic bez
jakich kolwiek problemow i opoznien. Wiec mamy pytanie (ulotka ulotką) a jak
to jest w praktyce? Czy faktycznie wszytko odbywa sie bez problemu i
pierwszy okres powinien pojawic sie planowo? I wogle jakie jest
prawdopodobienstwo zajscia w ciaze bo wg tego co pisząjesli pastylke wezmie
sie w ciagu 12 godzin od stosunku to teoretycznie wieksze od 99% natomiast
od 48 - 72 godzin spada do 96%

Prosze pomozcie niedoswiadczonym w tym temacie

pozdrawiam Krzysiek

2. Data: 2004-06-20 20:53:51

Temat: Re: Postinor
Od: "Isztar" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co wiem prawdopodobienstwo zajacia w ciaze jest male, (aczkolwiek
wykluczyc go nei mozna) a co do okresu mimo wszystko moze sie opoznic i tu
duuuuzo. W koncu postinor to dawka hormonow gigant;)

zamiast prezerwatyw stosujcie piguly;)

a jesli chcesz dokladnie wiedziec zapytaj na http://forum.antykoncepcja.pl
(najpierw wyszukaj w wyszukarce bo inaczej Cie "zjedza";) ) powodzenia

Isztar

badania kontrolne (profilaktyczne)
Ospa wietrzna w wieku 26 lat
Zakładanie NZOZu - Łodź