Postulat o krągłych łydeczkach

11. Data: 2011-01-04 12:57:43

Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 13:12, Vilar pisze:

> Idąc dalej, mężczyzna pachnący: koniem, potem i alkoholem, to jakiś
> robotniczy, plebejski i socjalistyczny wymysł, godzien facetów
> oderwanych od pola i traktora.

Nie, nie nie! Największy mit obaliłaś. Kowobojski!

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2011-01-04 12:59:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> A po co ja na tym kurna rowerze?

> Egzaktli.

> Znaczy kremy, pedikjury, manikjury, maseczki itp? Fuj! Jestes pewna, ze
> chcesz, zeby wszyscy byli metro, albo i pede?

No właśnie przytroczenie "dbania do siebie" do metro, albo pd jest wymysłem
naszych czasów, bo jak pokazuje historia mężczyźni
potrafili o siebie dbać bardziej niż kobiety.
A tak serio to chodzi mi o "odtroczenie", czyli jeśli masz ochotę na "kremy,
pedikjury, manikjury, maseczki itp", to proszę bardzo.

Wydaje mi się też, że ryjek posmarowany kremem mniej "ciągnie",
że faceci też nie lubią się starzeć (maseczki),
i że ładne łapki i stopy żadnemu z was nie sprawiłby specjalnej przykrości.
I nie trzeba być metro, czy pd, wystarczy być człowiekiem - wszyscy lubimy
się popuszyć.

MK

PS. Pokaż łydeczkę :-)))

13. Data: 2011-01-04 13:01:56

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Nie, nie nie! Największy mit obaliłaś. Kowobojski!
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

A tam kowbojski...
Spójrzmy prawdzie w oczy, przecież kowboj to standardowy, prosty pastuch, a
nie John Wayne, czy inna przystojna i mądra mężczyzna.

MK

14. Data: 2011-01-04 13:02:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Cóż tak Tobą wstrząsło?
>
> Qra
> --
> limitowana

Co jakiś czas coś mną wstrząsa - ten model tak ma.
Tym razem był to wstrząsający widok zgrabnych męskich łydek odzianych w
pończochy.

MK

15. Data: 2011-01-04 13:04:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 13:43, Lebowski pisze:

> Och Ziuta...
> i za to wlasnie dzis wypije ;)

Pij, pij, będziesz łatwiejszy. Hihihi.

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2011-01-04 13:09:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 14:01, Vilar pisze:

> A tam kowbojski...
> Spójrzmy prawdzie w oczy, przecież kowboj to standardowy, prosty
> pastuch, a nie John Wayne, czy inna przystojna i mądra mężczyzna.

No i dlatego śmierdzi potem i pije najtańszą blend :D
(ach... i marlboro, koniecznie!)

--
Pozdrawiam - Aicha

17. Data: 2011-01-04 13:10:11

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co jakiś czas coś mną wstrząsa - ten model tak ma.
> Tym razem był to wstrząsający widok zgrabnych męskich łydek odzianych w

A tytuł te łydki jakiś miały?

Qra
--
limitowana

18. Data: 2011-01-04 13:14:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie przytroczenie "dbania do siebie" do metro, albo pd jest
> wymysłem naszych czasów,

No dobra - metro, pede i maminsynki.

> bo jak pokazuje historia mężczyźni
> potrafili o siebie dbać bardziej niż kobiety.

Masz na mysli te czasy gdy wszyscy smierdzieli na potege?

> A tak serio to chodzi mi o "odtroczenie", czyli jeśli masz ochotę na
> "kremy, pedikjury, manikjury, maseczki itp", to proszę bardzo.

NIEMAM.

> PS. Pokaż łydeczkę :-)))

Wstydze sie.

19. Data: 2011-01-04 13:14:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Wystarczą rajstopki!

Tylko na narty.

20. Data: 2011-01-04 13:17:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> A tytuł te łydki jakiś miały?

Hot calf.

Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.
wnioskowanie nt autora tekstu