Postulat o krągłych łydeczkach

21. Data: 2011-01-04 13:19:17

Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ifv708$t6n$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hot calf.

Hahahah, dobre !

MK

22. Data: 2011-01-04 13:20:05

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]

No właśnie nie wiem,
późno było, oglądałam od połowy i może dlatego zamiast na fabule skupiałam
się na czymś zgoła innym :-))))

MK

23. Data: 2011-01-04 13:21:58

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie nie wiem,
> późno było, oglądałam od połowy i może dlatego zamiast na fabule skupiałam
> się na czymś zgoła innym :-))))

z goła

24. Data: 2011-01-04 13:58:26

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> No właśnie nie wiem,
> późno było, oglądałam od połowy i może dlatego zamiast na fabule
> skupiałam się na czymś zgoła innym :-))))

Musi od połowy w dół było, skoro te łydki tak Ci w pamięć zapadły. Z-goła
(by Ghost).

Qra
--
limitowana

25. Data: 2011-01-04 13:59:08

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> No i dlatego śmierdzi potem i pije najtańszą blend :D
> (ach... i marlboro, koniecznie!)

A te malboro najlepiej bez filtra.

Qra
--
limitowana

26. Data: 2011-01-04 14:10:43

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 14:20, Vilar pisze:

> No właśnie nie wiem,
> późno było, oglądałam od połowy i może dlatego zamiast na fabule
> skupiałam się na czymś zgoła innym :-))))

A w programie jakowym one były, pamiętasz? To się wyszpieguje :)

--
Pozdrawiam - Aicha

27. Data: 2011-01-04 14:28:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 13:27, Ikselka pisze:

> Byle nie przeperfumowanymi, ulizanymi picusiami-glancusiami.
>
> Mój ideał: z zamiłowania - woda, mydło, prysznic dwa razy dziennie, zwykła
> dobra polska woda kolońska, codziennie czysta koszula, fryzjer co dwa
> tygodnie; z przymusu - krem jakiś na twarz, acz to już niechętnie, więc
> zmuszam, bo zima jest. Żadnych metroseksualnych dziwactw w ubraniu - na
> dzień dżinsy i sweter, na wieczór obowiązkowo garnitur i biała koszula.

Normalnie mój mąż prawie, tylko z tym strojem ma odwrotnie. I to mi
pasuje akurat.
A najbardziej lubię podejrzeć go w kalesonach. ;)

Ewa

28. Data: 2011-01-04 14:30:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 13:12, Vilar pisze:
> [...]
> całego radosnego puszenia się, tych gaci krótkich, tego porównywania,
> który ma krąglejsze łydki, to w sumie zabranie wam wielkie zabawy.

No widzisz, a dziwiłaś się moim uwielbieniem dla "orzeszkowych"
pośladków, to teraz masz za karę. ;-P

Ale fakt, też lubię męskie łydki, zwłaszcza w czymś obcisłym np.
kalesonach. No i uwielbiam patrzeć na baletowych tancerzy.
Może to jakiś balet był - to, co oglądałaś?

Ewa

29. Data: 2011-01-04 14:33:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 13:31:28 +0100, Vilar napisał(a):

> No właśnie namawiałabym Panów do zrzucenia tego gorsetu skromności.

Jeśli to dla któregoś jest tylko gorset, to faktycznie, po co ma się udusić
w nim.

Hołk.

30. Data: 2011-01-04 14:37:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 13:49:46 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
>
> A po co ja na tym kurna rowerze?

> Egzaktli.

> Znaczy kremy, pedikjury, manikjury, maseczki itp? Fuj! Jestes pewna, ze
> chcesz, zeby wszyscy byli metro, albo i pede?

I rajstopy, i rajstopy!
Ble.

Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.
wnioskowanie nt autora tekstu