Postulat o krągłych łydeczkach

331. Data: 2011-01-09 15:14:05

Temat: Re: Postulat o krągłych łydeczkach
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-01-09 15:22, Veronika pisze:

> Właściwie to nie wiem, ale chętnie się dowiem.
> Nie znasz jakichś warsztatów, które mnie uświadomią?

Ale po co? Zaraz się dowiesz i bez warsztatów. Prawdopodobnie.

Masz do mnie żal, Aicha?
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

332. Data: 2011-01-09 16:01:49

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

.pl...

================================

> Lepsze to nież kłęby pseudofilozofii w główce.

Taaa, najlepsza w ogóle jest bezrozumna (nieprzemyślana) agresja, czyż
nie???

MK

333. Data: 2011-01-09 16:18:09

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

================================

> Taaa, najlepsza w og�le jest bezrozumna (nieprzemy�lana) agresja, czy�
> nie???
>
> MK

No i do takich agresorów bezmyślnych trzeba stosować przemoc bo
zagryzą.

334. Data: 2011-01-09 17:13:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości grup

> Ale po co? Zaraz się dowiesz i bez warsztatów. Prawdopodobnie.

> Masz do mnie żal, Aicha?

A co Chiron masz w zanadrzu jakieś warsztaty z wybaczania ? :>

--

Paulinka

335. Data: 2011-01-09 18:39:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Jan 2011 06:30:15 +0100, Aicha napisał(a):

> Pewnie w którejś telewizji śniadaniowej, jak zwykle. Bo w zapowiedziach
> nazwiska nie ma.

Nie musi być - wystarczy, jeśli miał wystąpić w jakimś "większym" programie
a nie w programie stricte poswieconym tematowi i osobie.
Nie mam zamiaru kopać się z koniem - nie ogladałam, miałam lepsze zajęcia.

336. Data: 2011-01-09 18:40:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Jan 2011 06:33:39 +0100, Aicha napisał(a):

> A dlaczego wg Ciebie zawsze jest nią mężczyzna?

Czemu nie zacytowałaś fragmentu, z którego to wprost wynika?

337. Data: 2011-01-09 18:41:07

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:igcqbv$von$1@node1.news.atman.pl...

============================

> A co Chiron masz w zanadrzu jakieś warsztaty z wybaczania ? :>

Nie, zapewne ma diagnoze, z historia zycia (calego) Aichy w tle.

338. Data: 2011-01-09 18:41:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jan 2011 09:19:53 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wchodzi ten numer dzisiaj?

> Przeciez nawet wyzej pisze - "A to nie był analogowy", to chyba internet
> analogowy, a nie lacze. Nie ma czegos takiego jak internet analogowy, a
> lacze analogowe dotyczy polaczen glosowych i na dobrze filtrowanym laczu
> analogowym nie poleci modem. Okreslenie "analogowy internet" pasuje za to do
> jakiejs steampunkowej historyjki.

A "kompletny idiota" pasuje do idioty? Przecież każdy idiota jest
kompletny...

339. Data: 2011-01-09 18:44:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Jan 2011 10:36:26 +0100, medea napisał(a):

> My też mieliśmy pakiet. Ale za pakiety też się płaciło, nie korzystało
> się tak jak teraz - bez ograniczeń.
>
> Ewa

Omujboże, no daj spokój, kobieto, gdzie ja piszę, że były za darmo? Znów
szukasz kłamstwa u mnie? No nie znajdziesz. No mieliśmy pakiety. Płatne.
Ale taniej było w nich "za minutę połączenia", niż normalnie, tzn niż bez
"pakietu". I dziecko miało internet, choćby parę godzin dziennie.
"Tego"dnia - też.

340. Data: 2011-01-09 18:57:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Jan 2011 10:40:32 +0100, medea napisał(a):

> Czy to znaczy, że intelektem zabiliście w niej wrażliwość i uczuciowość?

Dlaczego ma to oznaczać?

> Sorry, wcale nie miałam zamiaru tego drążyć, ale ja nie widzę w tym
> spójności po prostu, dlatego uważam historyjkę za mocno podkoloryzowaną.

Ani trochę nie jest, w żadnym szczególe.

> Jeżeli wcześniej piszesz, że była tak zakochana, że czuliście się w
> obowiązku interweniować

Piszę wręcz coś przeciwnego - NIE interweniowaliśmy i nawet nie mieliśmy
zamiaru, tłumaczę też, dlaczego nie należało tego robić. Moze jednak
przeczytaj sobie jeszcze raz, ten tekst nie jest ani tak długi, ani tak
trudny, zeby tworzyc na jego temat takie bzdurne (celowo? przez
niezrozumienie?) przekłamania.

> - coby od ewentualnego małżeństwa odwieść

Tam było cos o małżeństwie i o odwodzeniu???

> nagły odwrót jej uczuć z powodu hipotetycznej bezpłodności jest po
> prostu niewiarygodny. Albo rybka, albo pipka.

Ale gdzie napisałam, że byla zakochana? Dziecko w 5 klasie??? Chcesz jej
ZAINTERESOWANIE (bo tak napisąłam, a nie ZAKOCHANIE) utożsamiać z miłoscią
kobiety? Coś Ci się popierniczyło albo naciągasz, żeby udowodnić
nieistniejący absurd. Metody nawet już nie nazwę... Przytoczę sam tekst,
dla uświadomienia Ci, jak go przekłamujesz:

"Moja młodsza córka w podstawówce (jakaś 5-6 klasa) była szczerze i głeboko
zainteresowana pewnym chopcem, który z różnych względów akurat nam nie
bardzo się podobał. No ale że była nim zainteresowana na tzw zabój,
więc nie usiłowaliśmy z tym walczyć, wiedząc ze takie miłosci mijają wraz z
wiekiem, a jesli nie miną, no to tym bardziej nie wolno z nimi walczyć ;-)
(...)Po jakimś czasie sami zauważyliśmy, że jej zainteresowanie
chłocem jakos tak w sposób naturalny i zupełnie bez tzw "sensacji"
wygasiło"

Niezłe jaja...u was tez tak jest?
Jak sie konczy zapatrywanie na tarantule?
Po sasiedzku ktos odkopal - especially for Chiron
How CIA is 'necking' the American Science Revolution.
wnioskowanie nt autora tekstu