Re: Poszukuję Ekspertów

Data: 2005-11-28 09:20:20
Temat: Re: Poszukuję Ekspertów
Od: IgorP <bez@bez_spamu.pl>

Witam

casus napisał(a):
> skoro nie zabezpieczacie jednoznacznie swoim ekspertom obiektywnosci, nie
> wydaje mi sie, aby propozycja byla powazna. Biznes polega na tym, ze sie
> chroni swoich wspolpracownikow a nie naraza. No chyba, ze zakladacie, ze im
> mniejsze notowania ekspertow, tym wieksze zyski dla Was, ale wtedy nie wiem,
> czy znajdziecie jakiegokolwiek do wspolpracy.

Nie ma żadnych notowań Ekspertów. Zarówno Klientom jak i Ekspertom
będzie zależeć aby "ocena" rozmowy była wysoka, Ekspertom ze względu na
to iż otrzymają wyższe wynagrodzenie, Klientom ze względu na to iż
jeżeli będą oceniać nieuczciwie to po kilku takich ocenach żaden Ekspert
nie będzie chciał z nimi rozmawiać. Klienci nie widzą ocen wystawionych
Ekspertowi przez innych Klientów, natomiast Eksperci mają dostęp do ocen
wystawionych przez Klientów innym Ekspertom (jest podana data rozmowy
oraz jej ocena bez tematu oraz danych Eksperta który został oceniony).

> Nie zrozumiales pytania - w jaki sposob macie kontrole nad faktem
> przeprowadzenia rozmowy.

Jeżeli chodzi o "kontrolę nad faktem przeprowadzenia rozmowy". Ocena
zamówionej rozmowy może zostać wystawiona w przeciągu 30 min od terminu
jej rozpoczęcia. Jeżeli upłynie 30 min a Klient nie wystawi oceny to
automatycznie jest wystawiana ocena 100%. Rozwiązuje to dwie sprawy.
Nieobecność Klienta oraz nieobecność Eksperta.

>Pomijam to, ze nie okreslacie co sie stanie, jesli
> klient zboczy na inny temat.

Klient wybierając konkretnego Eksperta wie w jakich tematach Ekspert
może z nim rozmawiać. Nie widzę więc powodu dla którego Klient będzie
pytał Eksperta o sprawy na których Ekspert się nie zna.

> to gdzie macie zysk????

Uzyskane punkty przez Eksperta są rozdzielane procentowo pomiędzy
Ekspertem a serwisem w stosunku 60% do 40%.

> hehe....sorry. Moja faktura moze opiewac na konkretna stawke, i ja MUSICIE
> wyplacic. Wtedy ja powinienem oplacic sobie zdrowotne. Ale ja nie chce.
> Jesli zawrzesz w umowie zleceniu to co napisales, to niestety nie wydaje mi
> sie, aby ekspertom sie oplacalo u Was pracowac.

Kwestia samej umowy i rozliczania zostanie oczywiście dopasowana do
sugestii Ekspertów. Wydaje mi się że współpraca z serwisem dla Ekspertów
będzie opłacalna.
Przykładowo:
Ekspert poświęca 1h dziennie 20 dni w miesiącu. Każda rozmowa (5 min)
jest warta np. 7 punktów. W ciągu 1h Ekspert wykonuje 10 takich rozmów,
czyli dziennie uzyskuje 70 punktów za 1h pracy. 70 punktów * 20 dni to
1400 punktów. Po odliczeniu prowizji serwisu Ekspert uzyskuje 840
punktów. 840 punktów = 840zł - myślę że jest to znaczna kwota nawet
jeżeli co druga rozmowa by została oceniona na 0% to i tak Ekspert
uzyskuje 420 zł za 1h pracy przez 20 dni.

> Aha - czyli po rozpoczeciu dzialalnosci serwisu zaczniecie chyba szukac
> ekspertow, bo normalnie to jest tak, ze firma powinna sie pozwolic
> sprawdzic. Tak wiec nie ma o czym rozmawiac na dzisiaj.
> pozdr.
> casus

Będzie jeszcze czas na weryfikacje tych danych i z przyjemnością je
udostępnię w chwili rozpoczęcia podpisywania umów z Ekspertami.

Mam nadzieję że wyjaśniłem Twoje wątpliwości.
Pozdrawiam
Igor