Powód do optymizmu

31. Data: 2020-10-21 19:26:00

Temat: Re: Powód do optymizmu
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21/10/2020 o 04:22, Stefania Harper pisze:
> [...]
wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

> //ta, liczbe zmarlych wyloncznie na covid'a...!
>
> W Polsce, jak dotad i na szczenscie: 9 osob.

bedzie wiecej, uwierz mi, ludzie umieraja na zwykle zastrzaly, tylko, ze
w tym przypadku stare babcie wiedza jak postapic, palec do przeklucia i
do wrzatku

--
gazebo

32. Data: 2020-10-22 03:24:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 października 2020 16:08:47 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> [...]
> dowiedzielismy sie, ze nalezy myc rece, a jak unia wprowadzala do
> sklepow instrukcje mycia rak? no chuje nie beda nas uczyc, lamanie praw
> obywatelskich/czlowieka nie ma zadnego uzasadnienia medycznego, ludzie
> jak barany ida na rzez, i powiedz mi, ze oddychanie wydalanym z pluc
> dwutlenkiem wegla oraz wlasnymi zarazkami sluzy zdrowiu, teraz okazuje
> sie, ze te same korporacje walczace ze szczepionke beda w Polsce
> wprowadzac wymiane paszportow na chipy, to juz nie jest teoria spiskowa,
> to sa fakty i jedna wielka chujnia, ludzie by przezyli gdyby zapewnic im

Nilfgaard

33. Data: 2020-10-22 18:12:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

--
gazebo

34. Data: 2020-10-23 07:27:15

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-21 19:26, gazebo wrote:

> [...]
>>
> bedzie wiecej, uwierz mi, ludzie umieraja na zwykle zastrzaly, tylko, ze
> w tym przypadku stare babcie wiedza jak postapic, palec do przeklucia i

Stare babcie wiedzialy, ze:

"U podstaw współczesnej cywilizacji leżą światowe religie, a więc
systemy kierujące wszystkie siły człowieka na formowanie i rozwój
wyższych struktur duchowych pracujących na rzecz zachowania świata.
Rozumienie jedności ze wszystkimi i dpowiedzialności za losy ludzi,
które dawały religie, pozwalało człowiekowi odczuwać jedność ze swoimi
dziećmi, rodzicami i kochanymi ludźmi, zdawać sobie sprawę z
odpowiedzialności za losy swoich potomków. Pośrednie ostrzeżenia o tym,
że dzieci płacą za grzechy rodziców, są podane w Biblii. Właśnie
rozerwanie subtelnych struktur pola, odpowiadających za jedność z
rodzicami, dziećmi i ukochaną osobą, prowadzi do najcięższych chorób i
deformacji losu oraz osobowości człowieka.
Światowe religie dbały o zachowanie tych struktur i ich rozwój. Z
pozycji bioenergetyki przykazanie miłości nawet do wrogów ma głęboki
sens. Blokuje ono program zniszczenia drugiego człowieka i odpowiednio
samozagłady na poziomie pola, na poziomie podświadomości. Człowiek
nieznający praw samoregulacji pola, niewiedzący o tym, że nienawiść może
się stać przyczyną ciężkich chorób jego dzieci, był jednak przez wiele
stuleci solidnie zabezpieczony religijnymi przykazaniami miłości i
dobroci, zachowującymi zdrowie jego i jego dzieci i w gruncie rzeczy
zapewniającymi rozwój cywilizacji. System samoregulacji pola działa
automatycznie."

c.d.

Siergiej_Łazariew_-_Diagnostyka_karmy__tom_1_-_Syste
m_samoregulacji_pola.pdf

https://megawrzuta.pl/files/4b36969db997d97edf425b9e
28f5d84f.pdf

35. Data: 2020-10-23 07:29:37

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-23 07:27, Stefania Harper wrote:

> [...]
> automatycznie."
>
> c.d.
>
> Siergiej_Łazariew_-_Diagnostyka_karmy__tom_1_-_Syste

https://megawrzuta.pl/download/663f152d00e510344e1ed
e1bd9f6ec42.html

36. Data: 2020-10-23 18:42:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/10/2020 o 06:27, Stefania Harper pisze:

wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

> Stare babcie wiedzialy, ze:

idz w pizdu ze swoimi chorobami, lekarzem nie jestem

--
gazebo

37. Data: 2020-10-23 22:13:33

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> idz w pizdu ze swoimi chorobami, lekarzem nie jestem

Nieladnie tak przeklinac. :-)
Mnie sie najbardziej spodobala fraza o "religijnych przykazaniach
miłości i dobroci", bo przypomnialy mi sie wyprawy krzyzowe, polowania
na czarownice, na heretykow, wojny religijne, pogromy, holocaust, obozy
koncentracyjne (rowniez te katolickie w Jugoslawii), Belfast, islamisci,
buddysci (ostatnio rowniez) i inni. Wszystko to w imie roznych religii,
ich bogow i ich najwznioslejszych przykazan.

Tzw. stary testament daje swiadectwo zbrodni w imie religii i jahwe
(zob. np. "Blogoslawiony, kto pochwyci i roztrzaska niemowleta twoje o
skale" (Ps 137.9) albo "Pan po prawicy twojej zetrze krolow w dzien
swego gniewu, bedzie sadzil narody, pobije wielu, roztrzaska glowy jak
ziemia szeroka, bedzie pil w drodze ze strumienia, dlatego glowe
podniesie" (Ps 110.5-7)

A z historii: Za pierwsza ofiare "religii milosci" uchodzi Pryscylian,
byly biskup Avilli, oskarzony o herezje, niemoralne prowadzenie sie i
czary, a ktory utworzyl ruch religijny, ktory dazyl do scislego
ascetyzmu duchownych i wiernych, odnowe kosciola, zniesienie
niewolnictwa i rownosc plci. Skazany i sciety w 385 roku.

Grecka metematyczka, astronomka i filozofka Hypatia z Aleksandrii
zostala w roku 415 lub 416 przez podburzoy przez zakonnikow tlum
zawleczona do kosciola i tam zamordowana. Jej cialo zostalo pocwiartowane.

A pozniej...
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

38. Data: 2020-10-24 08:38:58

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-23 18:42, gazebo wrote:

wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

> idz w pizdu ze swoimi chorobami, lekarzem nie jestem

To nie jest o 'byciu_lekarzem'... to jest o byciu scharmonizowanym z
Wszechswiatem...!

//sprawiasz wrazenie czlowieka rozumnego... przeczytaj chocby tom
pierwszom czesc... mysle, ze wiele zrozumiesz...!

39. Data: 2020-10-24 08:55:41

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-23 22:13, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> zostala w roku 415 lub 416 przez podburzoy przez zakonnikow tlum
> zawleczona do kosciola i tam zamordowana. Jej cialo zostalo pocwiartowane.

//oj, gupis... albo, nie potrafisz czytac ze zrozumieniem...

40. Data: 2020-10-24 08:58:29

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-24 08:55, Stefania Harper wrote:

> //oj, gupis... albo, nie potrafisz czytac ze zrozumieniem...

moze to: https://docer.pl/doc/xscc0cn

Niemcy majom najwieksze doswiadczenie w glodzeniu Polakow...
Módlcie sie!
testosteron
Pogoda dobra i krzywa rośnie
Strach