Re: Powód do optymizmu

Subject: Re: Powód do optymizmu
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Stefania Harper <s...@f...net>
Date: Fri, 23 Oct 2020 07:27:15 +0200

On 2020-10-21 19:26, gazebo wrote:
> [...]
wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

> bedzie wiecej, uwierz mi, ludzie umieraja na zwykle zastrzaly, tylko, ze
> w tym przypadku stare babcie wiedza jak postapic, palec do przeklucia i
> do wrzatku

Stare babcie wiedzialy, ze:

"U podstaw współczesnej cywilizacji leżą światowe religie, a więc
systemy kierujące wszystkie siły człowieka na formowanie i rozwój
wyższych struktur duchowych pracujących na rzecz zachowania świata.
Rozumienie jedności ze wszystkimi i dpowiedzialności za losy ludzi,
które dawały religie, pozwalało człowiekowi odczuwać jedność ze swoimi
dziećmi, rodzicami i kochanymi ludźmi, zdawać sobie sprawę z
odpowiedzialności za losy swoich potomków. Pośrednie ostrzeżenia o tym,
że dzieci płacą za grzechy rodziców, są podane w Biblii. Właśnie
rozerwanie subtelnych struktur pola, odpowiadających za jedność z
rodzicami, dziećmi i ukochaną osobą, prowadzi do najcięższych chorób i
deformacji losu oraz osobowości człowieka.
Światowe religie dbały o zachowanie tych struktur i ich rozwój. Z
pozycji bioenergetyki przykazanie miłości nawet do wrogów ma głęboki
sens. Blokuje ono program zniszczenia drugiego człowieka i odpowiednio
samozagłady na poziomie pola, na poziomie podświadomości. Człowiek
nieznający praw samoregulacji pola, niewiedzący o tym, że nienawiść może
się stać przyczyną ciężkich chorób jego dzieci, był jednak przez wiele
stuleci solidnie zabezpieczony religijnymi przykazaniami miłości i
dobroci, zachowującymi zdrowie jego i jego dzieci i w gruncie rzeczy
zapewniającymi rozwój cywilizacji. System samoregulacji pola działa
automatycznie."

c.d.

Siergiej_Łazariew_-_Diagnostyka_karmy__tom_1_-_Syste
m_samoregulacji_pola.pdf

https://megawrzuta.pl/files/4b36969db997d97edf425b9e
28f5d84f.pdf