Re: Powroty ze szkoly.

From: "Kaja Szwarc" <k...@n...o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Powroty ze szkoly.
Date: Thu, 28 Apr 2005 17:07:35 +0200

Użytkownik "UlaD" <u...@a...net> napisał w wiadomości
news:4270eb92$0$27731$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Jak u Was przebiegalo wdrazanie do samodzielnych powrotów? Ja mialam
zamiar
> jeszcze poczekac, ale sytuacja nas zmusila i Michal wlasciwie calkiem
dobrze
> sobie radzi, ze mna gorzej, o godzinie powrotu ciagle zerkam przez okno i
> czym dluzej to trwa, tym wyobraźnia bardziej pracuje. Dodam, ze do szkoly
> mamy kawalek - autobusem dwa przystanki, na piechote - 15 - 20 min. Michal
> ma 9 lat, druga klasa.

No ja własnie wdrażam od tygodnia. Wykupiłam karty miejskie i wracają oboje
sami. Wyposażyłam w zegarki. Generalnie na razie bez problemów - przemówiło
im do wyobraźni że się martwię. Ale moje starsze sporo: 10 i 12 lat. A i tak
się denerwuję. Cóż - staram się znaleźć sobie zajęcie na tą "okołopowrotową"
godzinę.
Może któreś dziecko z klasy wraca w tą samą stronę co Twój syn? Zawsze to
bezpieczniej troszeczkę...

--
Elske
http://elske.private.pl