Pozdrowienia dla Krystyny*Opty*

21. Data: 2002-10-08 07:53:14

Temat: Re: Pozdrowienia dla Krystyny*Opty* - dolaczam sie do pozdrowien
Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A my?la?em, ?e tylko praktyk? :-))))

Medycyna to nie tylko lekarze ze sluchawkami na szyi:)

> PS. Definicje wi?kszo?ci chorób w podr?cznikach med. zaczynaj? si? od
> "...przyczyna nie jest znana..."

No tak, zapomnialem, ze DO zna juz wszystkie odpowiedzi.

Vipi

22. Data: 2002-10-08 09:16:06

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok"

> to dlaczego Medline tego nie indeksuje? Artykułów pana Kwaśniewskiego
> tam nie ma. Jest troszkę Atkinsa, ale mnóstwo dowodów, że dieta Atkinsa
> stosowana zbyt długo powoduje np. zmiany miażdżycowe i podobne sensacje.
> Bardzo proszę o znalezienie czegokolwiek w Medline i podanie indeksu,
> chętnie sobie poczytam.
> Waldek

A dlaczego pytasz o to nas? Spytaj Medline, dlaczego tego nie indeksuje.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

23. Data: 2002-10-08 09:18:39

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vipi"
> Medycyna to nie tylko lekarze ze sluchawkami na szyi:)

Fakt. "Konsultanci medyczni" alias "Przedstawiciele handlowi" (alias parę
innych określeń osób trudniących się farmaceutyczną akwizycją) też się do
medycyny bardzo chętnie zaliczają...

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---

24. Data: 2002-10-08 09:44:22

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:anu7j9$o31$1@news.tpi.pl...
> A dlaczego pytasz o to nas? Spytaj Medline, dlaczego tego nie indeksuje.

Pewnie z tego samego powodu, dla którego nie indeksuje sposobów i
doświadczeń wiejskich akuszerek z okresu międzywojennego.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

25. Data: 2002-10-08 10:31:40

Temat: Re: Prowokacje czarnegojanka
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:anrtgm$h2l$1@news.onet.pl...

> czy napisałem nieprawde piszac poprzednie posty???jesli tak to
pokarz mi
^^^^^^

Sam się pokarzesz ;)

26. Data: 2002-10-08 10:43:38

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> pokarz mi
> ^^^^^^
>
> Sam się pokarzesz ;)
no miałem wczoraj słabsza noc jesli chodzi o ortografie :)
ale tylko tyle masz do napisania ?????
czyli wszystko reszte z mojej strony jest OK???
jesli tak wiec po co sie czepiasz ??

27. Data: 2002-10-08 10:46:55

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no miałem wczoraj słabsza noc jesli chodzi o ortografie :)
> ale tylko tyle masz do napisania ?????

No dobrze, wyjaśnię szerzej ;) :
- sam się pokarzesz (od: 'pokarać')... ;)

salatka Monti
Montignac i pieczywo - prosze o pomoc
sprzedam Therme pro
dieta bogatowloknikowa