Pożegnanie z grupą

1. Data: 2004-03-18 19:50:16

Temat: Pożegnanie z grupą
Od: "jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pewnym takim sentymentem i pewną nostalgią postanowiłem się pożegnać z
grupą. Ile razem chwil przeżytych, ile wspomnień zapomnianych?
Ale prawdę mówiąc grupa stała się jałowa.
JM

1. Data: 2004-03-18 20:16:25

Temat: Re: Pożegnanie z grupą
Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jarek napisał:

> Z pewnym takim sentymentem i pewną nostalgią postanowiłem się pożegnać z
> grupą. Ile razem chwil przeżytych, ile wspomnień zapomnianych?
> Ale prawdę mówiąc grupa stała się jałowa.
> JM

ja jestem tu odniedawna i wkurza mnie jedno, tylko niektórzy odpowiadają
konkretnie !!!

1. Data: 2004-03-18 20:19:55

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-18 21:16:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *ojola* skreślił te oto słowa:

> ja jestem tu odniedawna i wkurza mnie jedno, tylko niektórzy odpowiadają
> konkretnie !!!

Szkoda nerwów - odsubskrybuj grupę.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-03-18 20:29:54

Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Dnia 2004-03-18 21:16:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> przyrody grupowicz *ojola* skreślił te oto słowa:

> Szkoda nerwów - odsubskrybuj grupę.
nie powiedziałam ze wszyscy tylko że niektórzy..
a poza tym mam sposób na swoje nerwy : "nerwy w konserwy i na export "

1. Data: 2004-03-19 08:22:41

Od: "batory" <b...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Z pewnym takim sentymentem i pewną nostalgią postanowiłem się pożegnać z
> grupą. Ile razem chwil przeżytych, ile wspomnień zapomnianych?
> Ale prawdę mówiąc grupa stała się jałowa.
> JM

Oh, Ziuta, do zobaczenia po reinkarnacji

silikonowa keksowka-relacja
DZIADEK W SOBOTĘ --->CIASTO??
co zrobic z pieprzem
frytki :)