frytki :)

1. Data: 2004-03-18 12:10:17

Temat: frytki :)
Od: Ireneusz Rogala <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :)

Nie jestem zwolennikiem wyszukiwania zywnosci "tej szkodliwej bo ma
Exxx" ale mysle ze to warto poczytac:

http://tajnedokumenty.com/MDfrytki.html

--
jorgi

1. Data: 2004-03-18 12:24:23

Temat: Re: frytki :)
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz Rogala napisał(a):
> Witam wszystkich :)
>
> Nie jestem zwolennikiem wyszukiwania zywnosci "tej szkodliwej bo ma
> Exxx" ale mysle ze to warto poczytac:
>
> http://tajnedokumenty.com/MDfrytki.html
====
Już było...

waldek
====

1. Data: 2004-03-18 12:41:58

Od: Ireneusz Rogala <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście z czw, 18-03-2004, godz. 13:24 +0100, waldek napisał:

> ====
> Ju byo...

a to sorry, nie dotarlem tak daleko wstecz :)

--
jorgi

1. Data: 2004-03-18 13:06:26

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ireneusz Rogala" <j...@w...pl> wrote in message
..
> http://tajnedokumenty.com/MDfrytki.html
A było zapłacić za tłumaczenie porządnemu tłumaczowi, który "vegetable
oil" nie przekłada na "olej warzywny"... Dalej nie czytałam, zdegustowana.
;-)

Hania

1. Data: 2004-03-18 13:30:17

Od: Ireneusz Rogala <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście z czw, 18-03-2004, godz. 13:06 +0000, Hanna Burdon napisał:

> "Ireneusz Rogala" <j...@w...pl> wrote in message
> news:1079611817.10443.4.camel@jorgi.i tak dalej...

ten cytat naprawde nie jest konieczny ;(

> A było zapłacić za tłumaczenie porządnemu tłumaczowi, który "vegetable
> oil" nie przekłada na "olej warzywny"... Dalej nie czytałam, zdegustowana.
> ;-)

Mnie to raczej rozbawilo, szczegolnie "chwasty morskie". Ale generalnie
nie to jest istota tego textu.

--
jorgi

1. Data: 2004-03-18 13:45:12

Od: "piosz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

imho najbardziej zblizone do mckaczora frytek sa 1.2.3 makkejna. robilem
kiedys w piekarniku, z minimalna iloscia oleju, wyszly bardzo podobne, moze
nie w smaku ale takie cienkie i chrupiace.

1. Data: 2004-03-18 14:26:57

Od: Ireneusz Rogala <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W liście z czw, 18-03-2004, godz. 14:45 +0100, piosz napisał:

> imho najbardziej zblizone do mckaczora frytek sa 1.2.3 makkejna. robilem
> kiedys w piekarniku, z minimalna iloscia oleju, wyszly bardzo podobne, moze
> nie w smaku ale takie cienkie i chrupiace.

Cos kiedys wyczytalem ze w Polsce dla MC$ frytki robi/robilo Aviko. Wiec
nie zdziwlbym sie gdyby podobnego ksztaltu i smaku produkt moze bylo
kupic w sklepie. Cala filozofia w oleju i ewentualnych do niego
dodatkach.

--
jorgi

1. Data: 2004-03-18 16:52:51

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ireneusz Rogala ( j...@w...pl ) napisał:

> Witam wszystkich :)
>
> Nie jestem zwolennikiem wyszukiwania zywnosci "tej szkodliwej bo ma
> Exxx" ale mysle ze to warto poczytac:
>
> http://tajnedokumenty.com/MDfrytki.html

Dzięki za linka - ciekawy materiał.
Iwona