Re: Pralka 4 firmy do wyboru...

Data: 2007-02-15 12:00:56
Temat: Re: Pralka 4 firmy do wyboru...
Od: "Tomix" <t...@b...pl>

Użytkownik " zebra" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:er13hm$blp$1@inews.gazeta.pl...

> Sprawdziłeś jak blisko znajdują się serwisy tych firm? Dla mnie to jeden z
> wyznaczników.

fakt nie pomyslałem o tym, ale naprawy po gwarancji zakładam ze będę robił
sam :), byłem dzisiaj w kilku sklepach i oglądałem bardzo
dokładnie te sprzęty, wnioski mam takie:

ARDO: odpada bo wykonanie wskazuje na straszą tandetę, drzwiczki na zawiasie
z kawałka blachy ocynkowaniej wszystkie inne pralki solidne odlewy, szkoda
bo najbardziej mi się podobają te pralki bardzo czytelne sterowanie proste
przejrzyste

CANDY moj faworyt wszystko wygląda OK , jedynie nie podoba mi się
dezajn i sterowanie

ARISTON bardzo pozytywnie JEDYNE pralki ktore mają stalowe nierdzewne
zbiorniki zamiast polipropylenowych, bardzo mi sie podobały, wady wszystko
po angielsku:(

BEKO wyglądały bardzo solidnie i porządnie wbrew temu co słyszałem tu i
owdzie ze to turecki szajs