Pralka 4 firmy do wyboru...

21. Data: 2007-02-21 12:05:14

Temat: Re: Pralka 4 firmy do wyboru...
Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomix" <t...@b...pl> wrote in news:erh139$148$1@inews.gazeta.pl:

> Po paru dniach uzytkowania tej CADNY utwierdzam się ze ta pralka jest
> beznadziejna.

A moze przeczytaj instrukcje obslugi? ;->

e-Shrek

22. Data: 2007-02-21 14:40:07

Od: "Tomix" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns98DE8521E6AB7eshrekKASUJwppl@213.180.128.149

> A moze przeczytaj instrukcje obslugi? ;->

przeczytałem i raczej nie ma tam tych informacji ktorych szukam...
(w przeciwienstwie do instrukcji pralek BEKO INDESIT ARISTON)

23. Data: 2007-02-22 10:30:12

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomix" <t...@b...pl> wrote in news:erhlkv$1n1$1@inews.gazeta.pl:

> przeczytałem i raczej nie ma tam tych informacji ktorych szukam...
> (w przeciwienstwie do instrukcji pralek BEKO INDESIT ARISTON)

Nie wiem skad Twoje problemy, ale ja ich nie stwierdzam. Ostatnio
korzystalem z opcji "pranie reczne" i wszystko bylo OK. Ustawilem,
wylaczylem wirowanie. Calosc trwala 30-40 min, raczej nie wiecej, wypralo
sie bardzo ladnie.

e-Shrek

24. Data: 2007-02-22 13:20:53

Od: "Tomix" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns98DF7505BF51EeshrekKASUJwppl@213.180.128.149

> [...]
> korzystalem z opcji "pranie reczne" i wszystko bylo OK. Ustawilem,
> wylaczylem wirowanie. Calosc trwala 30-40 min, raczej nie wiecej, wypralo

hmm... własnie w instrukcji jest napisane ze "Pranie ręczne 30" max ładunek
1Kg a owa narzuta wazy chyba 2x więcej.

Włączyłem teraz ten program i widzę ze pralka nalewa bardzo duzo wody
dlatego pewnie nie mozna wsadzać więcej prania

25. Data: 2007-02-22 17:02:53

Od: "GlennBp" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daruj sobie.

Jakies konkretne powody przeciwskazania itd?
Czy "nie bo nie"?

> --
> Pozdrawiam,
> e-Shrek

Pzdr
Luca

26. Data: 2007-02-22 17:21:27

Od: "GlennBp" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daruj sobie.

Jakies konkretne powody przeciwskazania itd?
> [...]

Pzdr
Luca

27. Data: 2007-02-22 17:42:17

Od: "Tomix" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakies konkretne powody przeciwskazania itd?
> Czy "nie bo nie"?

nie wiem do konca jak jest z tymi BEKO, jak czytam instrukcję to wyglądają
rewelacyjnie, BEKO posiada większosc funkcji ktorych brakuje mi w CANDY:

-przycisk przyspieszania programu o 30%
-przycisk dodatkowego płukania
-blokada przyciskow przed dziecmi
-płynna regulacja obrotów
-REALNA pojemnosc wsadu
-REALNA głębokosc pralki podawana przez producenta

Ostatnio była promocja i na BEKO dawali 5 lat gwarancji

28. Data: 2007-02-22 18:01:26

Od: "GlennBp" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -REALNA pojemnosc wsadu
> -REALNA głębokosc pralki podawana przez producenta
>
> Ostatnio była promocja i na BEKO dawali 5 lat gwarancji

No wlasnie, jesli ci pasuje, + rosadna cena i gwarwancja to ognia.
Tu masz sajt producenta:
http://www.arcelik.com.tr/Cultures/en-US/?LANGUAGE=e
n-US/
Pzdr
Luca

29. Data: 2007-02-23 11:54:28

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomix" <t...@b...pl> wrote in news:erk5bt$rui$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
>
> Włączyłem teraz ten program i widzę ze pralka nalewa bardzo duzo wody
> dlatego pewnie nie mozna wsadzać więcej prania

Ano. Ja za pierwszym razem tez ja dociazylem na normalnym programie i
baaardzo dlugo probowala sobie to ulozyc do wirowania.

Co do recznego to pralem obicie lezaczka dla niemowlaka i wazylo to
zdecydowanie mniej niz 1 kg ;-)

e-Shrek

30. Data: 2007-02-23 11:57:58

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"GlennBp" <l...@o...pl> wrote in

> Jakies konkretne powody przeciwskazania itd?
> Czy "nie bo nie"?

Generalnie tania marka, a niestety w przypadku sprzetu AGD jakosc idzie w
parze z cena. Kupowalem w tym miesiacu agd do domu (praktycznie cale duze
agd) i z analiz wyszlo mi, ze nie to to czego potrzebuje. Szukalem sprzetu
pasujacego do mojej wizji mieszkania ;-), ale patrzylem na funkcjonalnosc,
parametry technicze itp. Cena byla na koncu. Beko odpadlo w przedbiegach.
Wybieralem dosyc dlugo i analizowalem sporo urzadzen. Wiadomo, ze
wszystkiego nie sprawdze i sie nie dowiem, ale korzystalem rowniez z
opinii osob majacych doczynienia ze sprzetem (nie sprzedawcow), a to jest
juz cenne.

> Pzdr
> Luca

e-Shrek