Re: Pralka - doradźcie wybór

Data: 2006-12-03 19:16:04
Temat: Re: Pralka - doradźcie wybór
Od: Osadnik <o...@w...pl>

Alkmina napisał(a):

> Indesit dobrze pierze i płucze, ale głośno odwirowuje, jakby przez
> łazienkę przelatywał odrzutowiec.

Jak juz o dziwnych pralkach pralkach mowa.. .Mam importowanego
bauknechta z 1993 roku - jedyne co sie w nim psuje to.. łożyska. I
regularnie co 2 lata jest wymieniana u mnie służy już jakieś hmm, bedzie
z 8 lat... Ale za to ma takiego "wira" ze jeździ po całej piwnicy w
zasięgu przewodu elektrycznego i za każdym razem znajduje sie innym
miejscu, a odgłosy sa podobne do gazowania traktorem... Ale ubrania -
właściwie nie trzeba ich suszyc bo sa tylko troche wilgotne i schna z
jakąś godzinkę na suszarce postawionej obok pralki.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.