Re: Prawda i mity o homeopatii ?

From: "JS" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Prawda i mity o homeopatii ?
Date: 16 Jan 2007 12:45:11 +0100

> Oddychając, pijąc wodę z kranu itp. cały czas przyswajasz ultrasubtelne
> dawki różnych substancji. Rewelacja, podobno do mówienia prozą :-D

Kiedyś mieszkałem na wsi na mazowszu teraz mieszkam w Poznaniu i zdziwiła
mnie jedna rzecz - zauważylem soebie w Poznaniu wszystko jest generalnie ok
poza dwiema rzeczami (no może trzema):

1. Chleb
2. Woda

U mnie na wsi był normalny dobry chleb (przynajmniej za mojego dzieciństwa)
z chrzęszcząca skorupką, i gąbczastym (gąbczującym) bardzo smacznym wnętrzem
jakby utkanym na szydełku. Tu takiego chleba nigdy nie spotkałem zarówno
zwykłe jak i razowe sa do niczego z grubsza rzecz biorąc. Chodziło mi nawet
po glowie (w swietle tego co slyszalem kiedys w radiu o taniej technologii
wyrobu wspolczesnego chleba) czyby nie zakazać sprzedawania chleba poniżej
3 zł za sztukę tak aby jego wytwórcy nie musieli tak oszczędzać.

Woda jest podobnie denna - to moze jednak zalezy od ujęcia - nie wiem -
herbata z niej jest denna - dlatego pije albo sok karotella albo pepsikolę
a wodę i herbatę sobie obecnie darowałem.

JS