Prawdopodobnie najlepszy obiad na swiecie

1. Data: 2009-09-22 16:47:13

Temat: Prawdopodobnie najlepszy obiad na swiecie
Od: StaM <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Ten obiad jest nie do pokonania przez zadne kuchnie srodziemnomorskie,
francuskie i wloskie!

http://demotywatory.pl/132114/Polski-obiad

Pozdrawiam StaM

2. Data: 2009-09-22 17:51:48

Temat: Re: Prawdopodobnie najlepszy obiad na swiecie
Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "StaM" <a...@y...com> napisal

> Ten obiad jest nie do pokonania przez zadne kuchnie srodziemnomorskie,
> francuskie i wloskie!

LOL, co za glupota.

Protz

3. Data: 2009-09-22 18:39:57

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

StaM pisze:
> Ten obiad jest nie do pokonania przez zadne kuchnie srodziemnomorskie,
> francuskie i wloskie!
>
> http://demotywatory.pl/132114/Polski-obiad
>
> Pozdrawiam StaM

Na pewno, tylko zamiast tej sałatki powinna być kapusta.

4. Data: 2009-09-22 19:45:33

Od: StaM <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 19:51, "Protz" <n...@m...pl> wrote:

> Protz

Protz ja czuje zapach tego obiadu z dzecinstwa.
Glupota, przemawia przez Ciebie. Jadam dwa trzy razy miesiecznie w
chinskich restauracjach,
jadam czasam w polskich restauracjach, we wloskich rowniez. Zawartosc
tego talerza jest nie do pokonania.

StaM

5. Data: 2009-09-22 20:21:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

StaM pisze:
> Zawartosc
> tego talerza jest nie do pokonania.

A co to za panierka? Jakaś taka nietypowa. Jajko-mąka?

Ewa

6. Data: 2009-09-22 20:46:09

Od: StaM <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Wrz, 22:21, medea <e...@p...fm> wrote:

> A co to za panierka? Jakaś taka nietypowa. Jajko-mąka?
>
> Ewa

Zeby ladnie na zdjeciu wygladalo, napeczniala miejscami.
StaM

7. Data: 2009-09-22 22:24:53

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "StaM" <a...@y...com> napisal

> Protz ja czuje zapach tego obiadu z dzecinstwa.

A ja czuje jak sobie zrobie, ewentualnie zrobi zona :)

> jadam czasam w polskich restauracjach, we wloskich rowniez. Zawartosc
> tego talerza jest nie do pokonania.

To tylko kawal miecha w panierce, bardzo latwe do pokonania przez dania
innych kuchni.

Akurat polska kuchnia ma wiele ciekawych dan ale nie jest to na pewno
prostacki schabowy z ziemniakami.

Protz

8. Data: 2009-09-23 06:07:54

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

StaM pisze:

> Protz ja czuje zapach tego obiadu z dzecinstwa.
> Glupota, przemawia przez Ciebie.

Kwestia gustu, a nie rozumu lub jego braku, w obu przypadkach.
Gdybyś dał temat wątku: obiad, jaki najbardziej lubię, byłoby ok.
A tak jest humorystycznie.

> Zawartosc
> tego talerza jest nie do pokonania.

Wg Ciebie.
--
BBjk

9. Data: 2009-09-23 10:01:06

Od: StaM <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Wrz, 08:07, Bbjk <b...@q...pl> wrote:
> Kwestia gustu, a nie rozumu lub jego braku, w obu przypadkach.
> Gdybyś dał temat wątku: obiad, jaki najbardziej lubię, byłoby ok.
> A tak jest humorystycznie.
Mialo byc humorystycznie.

> Wg Ciebie.
> BBjk
Wedlug autora zdjecia, a ja sie tylko z nim zgadzam.
Slowo klucz "prawdopodobnie"
StaM.

10. Data: 2009-09-24 20:09:03

Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "StaM" <a...@y...com> napisal w wiadomosci
r.googlegroups.com...
> Ten obiad jest nie do pokonania przez zadne kuchnie srodziemnomorskie,
> francuskie i wloskie!
> http://demotywatory.pl/132114/Polski-obiad
> Pozdrawiam StaM

Talerz troche za maly i niezbyt ladny, i schabowy jakos tak chyba za
slabo ubity.
W sumie to mogloby sie to wszystko troche lepiej zaprezentowac.

Aha, i brakuje czegos do popicia.

Kompot ze sliwek? ;-)

maliny - sfermentowały w słoikach - i co teraz?
Karpatka
ogórki w zalewie musztardowej
Jakie przetwory robicie na zimę?
Sos do ryb