Prawdopodobnie najlepszy obiad na swiecie

11. Data: 2009-09-24 20:10:39

Temat: Re: Prawdopodobnie najlepszy obiad na swiecie
Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
news:h9b5lo$et$3@news.onet.pl...
> Na pewno, tylko zamiast tej sałatki powinna być kapusta.

Czerwona?

Ja tam wolałbym buraczki z chrzanem.

12. Data: 2009-09-25 06:22:04

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacem" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
>
> Czerwona?
>
> Ja tam wolałbym buraczki z chrzanem.

Buraczki z chrzanem do schabowego? Jakos mi nie pasuje...
kapusta zasmazana?
Mizeria?
Pomidory z cebulka?
salata?

13. Data: 2009-09-25 07:24:00

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 24 Sep 2009 22:09:03 +0200, jacem napisał(a):

> Talerz troche za maly i niezbyt ladny, i schabowy jakos tak chyba za
> slabo ubity.
> W sumie to mogloby sie to wszystko troche lepiej zaprezentowac.
>
> Aha, i brakuje czegos do popicia.
>
> Kompot ze sliwek? ;-)

Wódka! ;)

--
Kapsel
http://kapselek.net

14. Data: 2009-09-28 07:15:14

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

jacem pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości
>
> Czerwona?
>
> Ja tam wolałbym buraczki z chrzanem.

Biała kwaszona, zasmażana.. Choć może być również i czerwona.

15. Data: 2009-09-29 19:14:55

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wódka! ;)

dobra! namówiłeś mnie

16. Data: 2009-09-30 08:14:27

Od: "jacem" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:173b89i834u8d.dlg@kapselek.net...
> dobra! namówiłeś mnie

Polecam gorzką żołądkową po takim ciężkim kotleciku. :-)

maliny - sfermentowały w słoikach - i co teraz?
Karpatka
ogórki w zalewie musztardowej
Jakie przetwory robicie na zimę?
Sos do ryb