Prawdziwi patrioci izaury, ikselki

91. Data: 2020-07-12 17:19:54

Temat: Re: Prawdziwi patrioci izaury, ikselki, bluskaje
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 lipca 2020 03:39:29 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
przykłady tego co wprowadzano do szkół. Przykłady tego co groziło wnuczce grubasa
gdyby rodzice nie wykazali się czujnością. Konkretnie w którym przedszkolu gość w
tęczowych gaciach uczył onanizowania się. Fakt że istnieją opinie że powinno się
dzieciom w tym nie przeszkadzać to tylko opinia a nie zalecenie programowe. A z
drugiej strony polowanie na chłopców którzy się onanizują to powód nerwic i poczucia
winy czasem niszczący czyjeś życie. Skąd się wzięły te opowieści że od onanizowania
usycha rdzeń kręgowy lub rosną włosy na palcach? Albo dowcipy: jakie mięśnie
rozwijają się najmocniej w czasie onanizowania? Mięśnie karku od rozglądania się.
Gotowi jesteście bronić problemu kłamliwymi i skrajnym opiniami.

> //jednak nie zrozumiales...
>
> tu inny przyklad:
>
> 'Pornografia, onanizm i boska energia wykład Łazariewa.'
>
> https://youtu.be/OnIDdeYsJrA

Oj tam oj tam... energię można uzupełniać za pomocą ćwiczeń Qigong (pobierać z drzew,
kamieni z ziemi etc. - jest jej po dziurki w nosie).
Ja tak robiłem, jak zajmowałem się czytaniem z "czarnego zwierciadła" i projekcją
astralną (do tego celu może służyć nawet wygaszony ekran zwykłego komputera).

92. Data: 2020-07-12 17:33:57

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 lipca 2020 17:19:55 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
astralną (do tego celu może służyć nawet wygaszony ekran zwykłego komputera).

PS. Nie muszę dodawać, że takie praktyki plus pokrewne im czytanie z kuli zużywają o
wiele więcej Qi niż masturbacja.

93. Data: 2020-07-12 22:21:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 15:45, FEniks pisze:

> Fajnie jest
> powoływać się na całkowicie poprzekręcane albo nieistniejące cytaty.

To samo dzieje się ze szczepionkami, lewoskrętną witaminą C "leczącą"
raka, homoseksualizmem, antykoncepcją...
Te umysły tak mają. Jedni z premedytacją (za pieniądze?) produkują te
bzdury, inni nie rozumieją tego co czytają z powodu deficytów
intelektualnych i potem poprzekręcane przekazują dalej, a jeszcze inni
przyjmują te bzdury bezkrytycznie i bez weryfikacji z lenistwa umysłowego.
Wszystkie te typy można zaobserwować na tej grupie.

Pozdrawiam
Piotr

94. Data: 2020-07-12 22:54:13

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Przestrzegasz, chełpisz się...
> A czy umiesz patrzeć na świat Jego oczami?

Nie sądzę
---
Masz racjem.
Nie sondz ;P

95. Data: 2020-07-12 23:02:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To samo dzieje się ze szczepionkami, lewoskrętną witaminą C "leczącą"
raka, homoseksualizmem, antykoncepcją...
---
Czy POdwazenie na razie jednego elemenu twojej listy skloni ciem do zastanowienia nad
sensownosciom weryfikacj slusznosci reszty? ;P
POrtal jest "raczej" rzetelny:
https://kopalniawiedzy.pl/witamina-C-rak-jelita-grub
ego-stres-oksydacyjny,23462
https://kopalniawiedzy.pl/witamina-C-dieta-nowotwor-
KRAS-rak-jelita-grubego,32024
https://kopalniawiedzy.pl/witamina-C-iniekcja-dozyln
ie-rak-jajnika-proutleniajace-uszkodzenie-DNA-synerg
icznie-chemioterapeutyki-Jeanne-Drisko-Qi-Chen,19689
https://kopalniawiedzy.pl/witamina-C-kwas-askorbinow
y-nowotwor-rak,5394

96. Data: 2020-07-12 23:27:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 17:33, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
>
> PS. Nie muszę dodawać, że takie praktyki plus pokrewne im czytanie z kuli zużywają

//dlatego, najlepiej wymnieniac siem boskom energiom z rownie
uduchowionom i szczesliwom zywom kobietom... :)

97. Data: 2020-07-12 23:41:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 15:45, FEniks wrote:
> [...]
na-szykuja-naszym-dzieciom-WSTRZASAJACE-cytaty-z-nie
mieckiej-broszury

> [...]
> bez czułości/ze wstydem. I to w tym kontekście ojciec (ale i matka!) ma
> poświęcać więcej uwagi łechtaczce i waginie córki. Przyznasz, że
> kompletnie co innego było tu na myśli;)W tej dla młodszych dzieci jest
> też mowa o masturbacji dzięcej, i to w tym kontekście pada zdanie, żeby
> dziecku zwrócić uwagę na to, że może się pokaleczyć i odwrócić jego
> uwagę innym zajęciem, niż po prostu bez wyjaśnienia zakazywać i znowu
> gwałtownie zaskakiwać dziecko przy samej czynności. Fajnie jest
> powoływać się na całkowicie poprzekręcane albo nieistniejące cytaty.

moze nie te broszure znalazlas...?

98. Data: 2020-07-12 23:50:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 lipca 2020 23:28:21 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
> >

> //dlatego, najlepiej wymnieniac siem boskom energiom z rownie
> uduchowionom i szczesliwom zywom kobietom... :)

A ty Ilona wiesz, jak facet może rozkochać kobietę używając projekcji astralnej
podczas jej snu? Najlepiej działa to na mało doświadczone młódki tylko pod jednym
warunkiem, że musisz znać dokładne miejsce, w którym taka panna śpi oraz że śpi sama
i nie ma odpowiedniego absztyfikanta. Na inne też, ale nie zawsze, bo miewają nie
zawsze dobre wspomnienia z mężczyznami. Potrzebne jest wahadełko, trochę lubieżnych
wyobrażeń plus trochę koncentracji w momencie, gdy upatrzone dziewczę śpi. Dlatego,
że projekcja astralna działa, mamy tyle nieodpowiedzialnych wakacyjnych romansów czy
też seksu w sanatoriach... bo tam najłatwiej zlokalizować łóżko sąsiadki. Chyba
podobnie kobieta może rozkochać mężczyznę.

99. Data: 2020-07-13 00:19:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 15:47, FEniks wrote:

> Skoro tak, to  agentura sięgnęła w tym środowisku szczytowych stanowisk.
> Naprawdę to chciałeś przez to powiedzieć?
>
> Ewa,

dokladnie to... bez sensu bylo by przejmowac probostwa we wiejskich
kosciolkach...

https://stowarzyszenierkw.org/kosciol/istnieja-zwiaz
ki-miedzy-lawendowa-mafia-a-komunistyczna-agentura/

//i nowa nowosc...

https://plus.gloswielkopolski.pl/abp-paetz-byl-chron
iony-przez-mafie-lawendowa-i-polskich-arcybiskupow-s
kandal-nie-jest-wyjasniony-mowi-ks-tadeusz/ar/c15-14
983443

100. Data: 2020-07-13 00:35:58

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 15:50, FEniks wrote:

na-szykuja-naszym-dzieciom-WSTRZASAJACE-cytaty-z-nie
mieckiej-broszury

> Dodam jeszcze, że mam w Niemczech sporo znajomych, którzy mają dzieci w
> wieku przedszkolnym oraz szkolnym i nic im nie wiadomo o tych
> "drastycznych praktykach".
>
> Ewa,

i to juz jest cos...

antykoncepcja
Mój program polityczny.
BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica