Prawusek to Panslavista

21. Data: 2006-10-06 17:24:31

Temat: Re: Prawusek to Panslavista
Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> nie mam aspiracji ku temu

Uuuuuuuuuuuuuu, jesień w Poznaniu, opadły ostatnie listki poczucia humoru.
dżdżownica

22. Data: 2006-10-06 17:49:00

Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Juf" <j...@g...pl.> napisał w wiadomości
> ABC napisał(a):
> [...]
> Szkoda, że Ty się podpisujesz.
> A jeszcze wieksza szkoda, że cytujesz i tniesz cytaty, jak matka netykieta
> nakazała. I szacunek do innych grupowiczów ;->.
>
> Pozdrawiam serdecznie!
>
> Juf!2109

a jeszcze większa szkoda, że Ty mało dowcipny jesteś :)

Jędrek

23. Data: 2006-10-06 18:24:12

Od: " Juf" <j...@b...pl.preczzespamem> szukaj wiadomości tego autora

ABC napisał(a):

> Użytkownik " Juf" <j...@g...pl.> napisał w wiadomości

Kolego, może tak, dobrze?
Twoje ABC jest taxamo dobre, jak mój Juf...

> a jeszcze większa szkoda, że Ty mało dowcipny jesteś :)

... i może ja i jestem dowcipny, albo i nie tylko dowcipny, ale i może nawet
doustny.
Czy zaspokoiłem Twój niepokój? ;-)))
Nie zapominaj czytać smileyów również cudzych, nie tylko własnych ;-).

Juf (fiufiu)

24. Data: 2006-10-06 18:49:09

Od: "ABC" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> doustny.
> Czy zaspokoiłem Twój niepokój? ;-)))
> Nie zapominaj czytać smileyów również cudzych, nie tylko własnych ;-).

EOT

25. Data: 2006-10-07 06:49:35

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie twierdzę że byliście w niebycie...
>
> Ale z tego co pamiętam jak bywałam tu 6 lat temu, (dośc długą przerwę
> miałam) to wtedy było więcej ludzi, którzy ciekawie i dużo pisali.
> Wymienię tu chociażby osławioną Magdalenę Be, Joannę Duszyńską i Krysię
> Thompson ale było wielu inncyh, a teraz gdzieś to towarzystwo się
> pochowało, rzadziej się odzywa i nie wiem, czy już im się nie chce czy
> czują się przytłoczeni twórczością Prawuska... czy są jakieś inne
> powody...

Ten gość zaśmieca kilka innych grup i o dziwo nigdzie go nie lubią,
wszędzie lżą na czym świat stoi. Wszędzie też bawi sie w Stańczyka - raczej
z miernym skutkiem
Ignorujcie wypowiedzi tego biednego faceta które nie sa związane z tematem
grupy i może z braku "pożywienia" szkodnik przeniesie sie na inna grupę ?

26. Data: 2006-10-07 08:18:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dolby" <p...@w...pl> wrote in message

> Ten gość zaśmieca kilka innych grup i o dziwo nigdzie go nie lubią,
> wszędzie lżą na czym świat stoi.

GWno prawda.

27. Data: 2006-10-07 09:48:38

Od: "dolby" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "dolby" <p...@w...pl> wrote in message

> GWno prawda.

A jednak polecam lekturę Tobie i innym grupowiczom :)

Link :
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse
_thread/thread/3b2c064d6d63b89d/408de4f0988690fb?lnk
=st&q=panslavista&rnum=23&hl=pl#408de4f0988690fb

A to kawałek który szczególnie mi się podobał :)

Zmieniono temat: antysemicka idiota Panslavista
Od: Pomian - wyświetl profil
Data: Czw. 15 Cze. 2006 10:34
E-mail: Pomian <p...@p...onet.pl>
Grupy dyskusyjne: pl.soc.polityka
Jeszcze nie ocenionoOcena:
pokaż opcje
Odpowiedz | Odpowiedz autorowi | Przekaż | Drukuj | Wiadomość
prywatna | Pokaż oryginalną wiadomość | Zgłoś nadużycie | Znajdź wiadomości
tego autora

On Thu, 15 Jun 2006 05:00:56 +0200, "Panslavista" <p...@w...pl>
wrote:

>Debilu, to wszystko mam, ale na ?ydlo to tylko zug w kominie
skuteczny.

Panslav, bakterio pierdolona. Nie laz na pornostrony i
nie klikaj wszystkiego co sie rusza, zboczencu.
Ale najprosciej mowiac - gowno chlopu, nie zegarek.
A teraz wez widly gnojne i wykonaj robote, ktora na
ciebie czeka.

tp

To tylko wycinek obelg jakie sa kierowane do Panslavisty, natomiast
tego jak wulgarnie broni sie rzeczony osobnik raczej nie chcecie czytać fuj

28. Data: 2006-10-07 09:59:27

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dolby" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> To tylko wycinek obelg jakie sa kierowane do Panslavisty, natomiast
> tego jak wulgarnie broni sie rzeczony osobnik raczej nie chcecie czytać
> fuj
>
> Pozdrawiam

Slavi przestań szokować sam siebie!
d.

29. Data: 2006-10-07 10:49:53

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)))
to lepiej spojrz na to:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse
_thread/thread/6f681c05e
e4539d9/9e164550bcdead16?hl=pl#9e164550bcdead16

strach sie bac jak ten gosc rozpusci jezyk...
rany... pijawa...

30. Data: 2006-10-07 10:53:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dolby" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> To tylko wycinek obelg jakie sa kierowane do Panslavisty, natomiast
> tego jak wulgarnie broni sie rzeczony osobnik raczej nie chcecie czytać

Tak tak, to ten, który narzekał że S. nie zdołała mnie obrzezać, bo okazałem
się odporny na alkohol...

wasze przepisy na wino z winogron
Mascarpone Piątnica
KROLOWO