Re: Prezenty AD 2008

Data: 2008-11-20 09:55:00
Temat: Re: Prezenty AD 2008
Od: annikka <a...@n...pl>

Qrczak pisze:
> Użytkownik "annikka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> No oczywiście że tak. Ale pomyśl, że jako prezent gwiazdkowy dla kogoś
> to może być niewypał. Jak sobie obdarowany wyciągnie z pudła, założy i
> nie pasuje.
> A z Triumpha mam przynajmniej obcykaną rozmiarówkę.

Na Twoim miejscu nie liczyłabym zbytnio na to obcykanie. Chyba że kupisz
identyczny model i kolor z posiadanych już przez córkę. Inny model (a
nawet inny kolor tego samego modelu) tej samej firmy potrafi mieć różne
wymiary. I klops.

> A po tygodniu oddać do sklepu, niech se kto inny ponosi ;-)

Bez przesady, tydzień użytkowanego (a przy tym np. pachnącego kremem,
perfumami czy zwyczajnie brudnego) biustonosza nikt by nie przyjął z
powrotem. Poza tym niewygodnie jest chodzić z metką. ;-)

Ania