Data: 2004-09-12 11:11:03
Temat: Re: Problem równoległości
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
W odpowiedzi na pismo z dnia sob 11. września 2004 22:21 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane RomanO:
>> Co do programu
>> nauczania i podręcznika nie ma problemu, wzięliśmy to samo i już.
> <..>
> No tu chyba nie ma wyboru, od pierwszej klasy musi być ten sam.
Akurat oni zaczynają dopiero. U nas mają informatykę w II i III klasie
gimnazjum po jednej godzinie tygodniowo.
> <..>
>>Niby nic, ale zastanawiam
>> się, czy rodzice jednej lub drugiej grupy nie oprotestują nierówności w
>> ramach klasy?
> Dyro przydzielił;
-ła. U nas są panie :) Tylko trzech facetów jest w całej szkole (w LO, bo w
Gim jest jakiś histeryk jeszcze) :-D
> no to co CIE?
Nic MNIE. Zapytywam o doświadczenia. Nie wiem skąd taki agresywny ton Twojej
wypowiedzi.
> Pewnie, nie za bardzo łapią... o co leci z tymi "śrubkami i sprężynkami",
Tego to ja nie łapię. Jaki -wa sprężynki Waćpan opisujesz?
> A co dopiero mówić, o co chodzi, z tymi różnicami?
> Problemy zaczną sie dopiero przy ocenieniu, promocji i egzaminach.
> Dobrze sie przygotuj, do określenia wymagań, w tym
> ( Przedmiotowy Systemie Oceniania).
> Zbieraj "prace naukowe" swoich wychowanków!
Prac to łone nie będą wiele czynić, bo to laborka jest, głównie ćwiczenia...
--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)
|