Re: Problem równoległości

Data: 2004-09-12 11:11:03
Temat: Re: Problem równoległości
Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

W odpowiedzi na pismo z dnia sob 11. września 2004 22:21 opublikowane na
pl.soc.edukacja podpisane RomanO:

> <..>
> No tu chyba nie ma wyboru, od pierwszej klasy musi być ten sam.

Akurat oni zaczynają dopiero. U nas mają informatykę w II i III klasie
gimnazjum po jednej godzinie tygodniowo.

> <..>
> Dyro przydzielił;

-ła. U nas są panie :) Tylko trzech facetów jest w całej szkole (w LO, bo w
Gim jest jakiś histeryk jeszcze) :-D

> no to co CIE?

Nic MNIE. Zapytywam o doświadczenia. Nie wiem skąd taki agresywny ton Twojej
wypowiedzi.

> Pewnie, nie za bardzo łapią... o co leci z tymi "śrubkami i sprężynkami",

Tego to ja nie łapię. Jaki -wa sprężynki Waćpan opisujesz?

> A co dopiero mówić, o co chodzi, z tymi różnicami?
> Problemy zaczną sie dopiero przy ocenieniu, promocji i egzaminach.
> Dobrze sie przygotuj, do określenia wymagań, w tym
> ( Przedmiotowy Systemie Oceniania).
> Zbieraj "prace naukowe" swoich wychowanków!

Prac to łone nie będą wiele czynić, bo to laborka jest, głównie ćwiczenia...

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)