Re: Problem z wodą

Data: 2003-12-12 12:22:30
Temat: Re: Problem z wodą
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl>

Użytkownik "Peter" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:brc3p7$3e3$1@news.onet.pl...
> Ja to bym ciula - oszusta wykopal na zbity pysk.
> Troche samodzielnego myslenia - jakis gnojek przychodzi glupoty opowiada ,
> ludziska biora to za swoje!!!
> i gotowi sa 4,5 tausenda za gowno podarowac ha hha
>
> Jest takie przyslowie pewnego oszusta.
> " Dopoki ludzie bada mieli pusto w glowach i pełne kieszenie, takim jak ja
> bedzie sie dobrze wiodło"

O wlasnie. Druga kwestia jest to ze akwizytor to tez czlowiek i pewnie ma
tez rodzine i musi z czegos ja utrzymac a ze tymczasowo wykonuje zawod
akwizytora hmmm... Po jakims czasie taki akwizytor znajdzie sobie prace w
innym/swoim zawodzie i sam bedzie narzekal na akwizytorow.
A jezeli sa ludzie dla ktorych wyrzucenie ilus tysiecy na cos, nie oszukujmy
sie co nie za bardzo "działa" nie sprawia problemu finansowego to w czym
rzecz ? A niech jeden z drugim wywala kase jak maja jej nadmiar.