Problem ze znalezieniem przepisu na MUFINKI

1. Data: 2006-10-09 07:37:22

Temat: Problem ze znalezieniem przepisu na MUFINKI
Od: "Jolanta Boroń" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Zbliżają się urodziny mojego taty i chciałabym mu zrobić prezent w
postaci pysznego ciasta. Jednak nie mam pomysłu i przepisu na to, co bardzo
chciałabym zrobić. Jeśli ktoś z was miałby przepis na Mufinki to poroszę
pisać.
Pozdrawiam
Jola

2. Data: 2006-10-09 08:42:35

Temat: Re: Problem ze znalezieniem przepisu na MUFINKI
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 9 Oct 2006 09:37:22 +0200, "Jolanta Boroń"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Hej! Zbli?aj? si? urodziny mojego taty i chcia?abym mu zrobi? prezent w
>postaci pysznego ciasta. Jednak nie mam pomys?u i przepisu na to, co bardzo
>chcia?abym zrobi?. Je?li kto? z was mia?by przepis na Mufinki to porosz?
>pisa?.
>Pozdrawiam
>Jola

przepisow krazy wiele, bardzo wiele po archiwum tej grupy imoze
szukaj muffins albo spolszczone - muffinki, wydaje mis ie, ze w
wersji spolszczonej zostalo pdwojne "f".
archiwum jest tu, w dwoch niejako wersjach
http://groups.google.com/advanced_group_search?q=gro
up:pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.kuchnia

Pierz, to chyba dzis dzien dobroci dla.....
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-10-09 10:12:19

Od: AgA <i...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Boroń napisał(a):
> [...]
> chciałabym zrobić. Jeśli ktoś z was miałby przepis na Mufinki to poroszę

moje ulubione muffinki - z cynamonem i jagodami [ale dodatki mozna dac
wedlug upodoban]

skladniki suche:
300g maki
100g cukru
2 czubate lyzeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
[cynamon - ile kto lubi]

skladniki mokre:
1,5 szklanki maslanki
50ml oleju [np. z pestek winogron]
2 jajka

wymieszac suche, wymieszac mokre, nastepnie polaczyc mokre z suchymi.
dodac jagody [lub inne owoce]. nie mieszac super dokladnie, nie musi
powstac gladka masa.
ciasto "przelac" [bedzie dosc geste wiec trzeba mu pomoc lyzka ;)] do
foremek na babeczki [z tej ilosci skladnikow wyjdzie 12 babeczek]. forme
wlozyc do nagrzanego piekarnika.
piec ok 25min w temp. 180 stopni
podawac cieple. z maselkiem :)
proste, szybkie i pyszne!