Re: Problemy z pralką Electrolux

Data: 2003-11-13 11:46:32
Temat: Re: Problemy z pralką Electrolux
Od: j...@o...pl

Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----usun-to> wrote:
> Chyba nie, bo jednak chciałem opóźnienie startu 6 godzin, a sam fakt
> oszukania przez firmę, obojętnie jak się zakończył, pozostawia pewien
> niesmak.

A tak po prawdzie to niepotrzebnie upierasz sie przy okresleniu
Twojej sytuacji jako "oszukanie". Panienka odpisala Ci jak
umiala/wiedziala.

Np. ja wczoraj przegryzalem sie przez instrukcje do nowego
magnetowidu (prosze sie nie smiac, kupilem tani magnetowid bo
musialem i jestem teraz bardzo zadowolony) i znalazlem 2 funkcje
ktore zostaly wyraznie opisane w instrukcji (bez zadnej adnotacji
typu "model dependent"), a ktore nie wystepuja w rzeczywistosci.
Tak po prostu.

To tez "oszustwo" czy po prostu niechlujstwo/specyfika rynku?
Ja spedzilem ze 2 godziny testujac kolejne funkcje widla - czy
panienka od odpisywania na maile powinna tez spedzic tyle czasu
nad kazdym sprzedawanym modelem?
Gdzies do papiurow zajrzala, tam byl blad albo ona zle zrozumiala
i wyszedl babol. I tyle.

PS: A i tak jestem zadowolony z mojego widla, bo znalazlem w nim
2 inne funkcje, ktorych sie zupelnie nie spodziewalem, a ktore
sa mi bardzo przydatne (np. blokada przed dzieckiem - super!!!
ile problemow odpada!).
--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow