Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?

231. Data: 2015-02-21 19:34:58

Temat: Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-16 o 18:05, XL pisze:

> Aż tak źle chyba nie jest :-)

Tak źle to faktycznie jeszcze nie jest, jednak dobrze też nie jest, a na
dodatek w złym kierunku to wszystko idzie.

232. Data: 2015-02-21 19:35:15

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-16 o 19:43, Pszemol pisze:
> "Trybun" <i...@j...ru> wrote in message

> Wymień proszę 3 przykłady takich produktów... ciekawie piszesz.

To ja poproszę o 3 przetworzone produkty bez dodatku jankeskiej soi.

233. Data: 2015-02-21 19:35:36

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-16 o 18:06, XL pisze:

> No cóż, trochę pocierpisz albo sam popieczesz, ale spoko, ludzie wiedzą, co
> dobre - znowu zaczną powstawać piekarenki z dobrym chlebkiem :-)

Obawiam się jednak że to idzie w dokładnie odwrotnym kierunku. Dzisiaj
liczy sie tylko zysk. Gdy nie ma prawdziwego wyboru to i tak piekarzowi
każdy chleb zejdzie.

234. Data: 2015-02-21 20:19:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 19:33:49 +0100, Trybun napisał(a):

> No właśnie.. Ale jak dla mnie olej czy oliwa za bardzo do pieczywa nie
> pasują..

No ale tak własnie się je jada na tzw południu. Smalcu czy masła tam
niegdyś prawie nie widziano.

> Te ich "polewki" prawie każda może zastąpić kwas solny...;-) No ale czy
> to dobrze, co za sens ma dodawanie przypraw do dań aby to właśnie te
> przyprawy dominowały w potrawie, żeby wręcz zabijały jej naturalny smak?

Dobry kucharz ma wyczucie w ich stosowaniu :-)

--

XL
pewni siebie.

235. Data: 2015-02-21 20:21:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 19:35:36 +0100, Trybun napisał(a):

> Obawiam się jednak że to idzie w dokładnie odwrotnym kierunku. Dzisiaj
> liczy sie tylko zysk. Gdy nie ma prawdziwego wyboru to i tak piekarzowi
> każdy chleb zejdzie.

Moze i tak...
--

XL
pewni siebie.

236. Data: 2015-02-21 20:39:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Te ich "polewki" prawie każda może zastąpić kwas solny...;-) No ale czy to
> dobrze, co za sens ma dodawanie przypraw do dań aby to właśnie te
> przyprawy dominowały w potrawie, żeby wręcz zabijały jej naturalny smak?

Nie ma sensu. Zwykle dodatkami maskuje się kiepski smak potrawy.
Tak jak dobry rosół czy krupnik jest pyszny bez dodatku Maggi
tak samo dobry stek jest dobry bez dodatku A1 czy ketchupu...

237. Data: 2015-02-21 20:41:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> To ja poproszę o 3 przetworzone produkty bez dodatku jankeskiej soi.

Majonez, musztarda, ketchup. Twoja kolej.

238. Data: 2015-02-22 12:46:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> To ja poproszę o 3 przetworzone produkty bez dodatku jankeskiej soi.

i kukurydzy w jakiejkolwiek postaci

J.

www.kontestacja.com

239. Data: 2015-02-22 18:03:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> i kukurydzy w jakiejkolwiek postaci

Hm... teraz sie pogubiłem. Kukurydza też jest zła? Czemu?

240. Data: 2015-02-22 18:30:47

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2015 o 18:03, Pszemol pisze:
> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Hm... teraz sie pogubiłem. Kukurydza też jest zła? Czemu?

Bo jest GMO.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna
gęsi pipek