Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !

Data: 2008-01-17 19:41:43
Temat: Re: Produkacja seryjna pacjentów ...dla psychiatrów !
Od: "Tor_pan" <o...@m...org>

> Nie Kościół -ale struktura nazywajaca siebie Nim ;)

To prawda.
Kościół z definicji to wszyscy wierzący. Ale oni mają tyle
do ,powiedzenia co owce na hali. Liczą sie pasterze, a
dokładniej pewien stary wypasiony baca.
------------------

> To wszystko jest głównie w tym czymś co można nazwać ludzkim sercem,
> niezaślepionym lękiem jednostki o siebie...i tam tego głównie należałoby
> poszukiwać: we własnym wnętrzu...i we wnętrzu bliźnich -ludzi wokoło nas.

Myślimy o tym samym. Ale ja nie potrzebuję do tego Boga.
Dla mnie Twój opis oznacza człowieczeństwo przez duże C.
Humanizm jeżeli tak wolisz.
By działać dla dobra ludzi nie potrzeba Boga.
Powiem więcej...On przeszkadza.
Odciąga uwagę od celu zasadniczego. Naszego wspólnego dobra.
Bóg rzymskokatolicki jest ułudą.
Reanimowanym trupem mentalności minionych tysiącleci.
Zazdrość, mściwość,porywczość ...oto co On uosabia.
Na twarz mu tylko założono maskę (Nowy Testament) .
Niestety "śmierdzi hipokryzją kapłanów", i spod maski
wystają "spróchniałe zębiska".