Re: Programator do pieca Valliant

Data: 2006-01-25 20:00:22
Temat: Re: Programator do pieca Valliant
Od: "Janusz" <t...@e...jest>

Użytkownik "Krasnal (Zabrze)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dr7h60$2fj$2@news.onet.pl...
> Witam
>
> Mam sobie w domku piec dwufunkcyjny Valliant'a z programatorem w pokoju -
> numerek coś 330
>
> W instrukcji programatora jest informacja o zworce, na której ustawia się
> czy piec ma pracować dwustopniowo lub jednostopniowo.
>
> Co to jest, nie mam pojęcia - może ktoś wie ?
>
> Mam teorię....:) piec nie bada tylko wskazań programatora (temperatura w
> pokoju) ale również temperaturę wody zwrotnej
> W opisie jest napisane, żeby przestawić jeśli moc pieca jest
> przeszacowana.
> [...]

A nie chodzi przypadkiem o modulacje palnika? Ja mam vrt330 i zworka słuzy
własnie do tego. NIestety z modulacji ni emogłem skorzystać, bo w czasie gdy
"dochodził" do zadanej temperatury zaczynała wariować pompa (cyklicznie się
włączała i wyłączała). Serwis nie wiedział co z tym zrobić, grupa :) też,
więc przestawiłem na pracę niemodulowana.

Pozdr.
Janusz