Re: Programator do pieca Valliant

From: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Programator do pieca Valliant
Date: Thu, 26 Jan 2006 09:25:57 +0100

Użytkownik "Janusz" <t...@e...jest> napisał w wiadomości
news:dr8lc9$f1n$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Krasnal (Zabrze)" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:dr7h60$2fj$2@news.onet.pl...

> A nie chodzi przypadkiem o modulacje palnika? Ja mam vrt330 i zworka słuzy
> własnie do tego. NIestety z modulacji ni emogłem skorzystać, bo w czasie
> gdy "dochodził" do zadanej temperatury zaczynała wariować pompa
> (cyklicznie się włączała i wyłączała). Serwis nie wiedział co z tym
> zrobić, grupa :) też, więc przestawiłem na pracę niemodulowana.
>
> Pozdr.
> Janusz

To ja bardzo proszę o "łopatologię"...
Jak działa piec w trakcie pracy modulowanej ??

Gdy miałem we wtorek problem z piecem (zamarzł zespół spalinowy) to po
rozebraniu pieca mogłem zobaczyć jak dokładnie działa palnik :)
Ekscytujące :)

I na początek zapalił się tylko w połowie, wyłączył, po chwili wystartował
znowu i zapalił cały palnik....na małym ogniu (nazwijmy to tak)
po około minucie przełączył się na pełny ciąg i po 15 minutach znowu "siła
ognia" się zmniejszyłą.

Czy na tym polega praca modulowana ?

Krasnal, GG#1103