Projekt ogrodu

111. Data: 2004-06-07 07:09:58

Temat: Re: Projekt ogrodu
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>

> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote
>
> W jednym poscie:
hehe
a ta moja to jaka jest
?????????
> W drugim poscie:
>
> Czyli po prostu Smal nemorosa.
:)
aa po naszemu jak to bedzie
???
od wczoraj slabo widze
hehe
tylko na jedno oko
bo pod drugim uzadlila mnie pszczola
gdy bez zadnych oslon przygladalem sie pracy pszeczelarzy przy ulu
hehe
zostalem ukarany za podpatrywanie w celu wykorzystania tego
byc moze juz w przyszlym roku przy swoich ulach
:)))

> A tak naprawde, to wszyscy panowie maja owlosione mysli.
> Panie zreszta tez, tylko sie lepiej maskuja.
:))
o toz to
o toz to
:)))))
z pozdrowienimi i usmiechami
_hehehe

112. Data: 2004-06-07 07:22:10

Temat: Re: Projekt ogrodu - długie
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jack" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| Na razie pozostanę przy swojej opinii - przedkładam
|
| Nie przesadzajmy z tą nowością
| Wiszące Ogrody Semiramidy były właśnie ogrodami na dachach...;)

Chyba na tarasach? (sprawdzę, jeśli nie zapomnę) Ale to było w klimacie bez
zim ze spadkami temperatury poniżej 0 st.C, prawda?Niezbyt udana
paralela:-)))

Pozdrawiam, Basia.

113. Data: 2004-06-07 07:26:35

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| Swego czasu zmuszony byłem zastąpić 70m2 ogrodu prostopadłościanem
| garażu. Garaż usytuowany jest ca 15m od domu, a jego dach na rzędnej
| wysokościowej posadzki parteru i tarasu. Stojąc/siedząc na tarasie siłą
| rzeczy spoglądam na dach garażu. Jest kolorowy kolorami roślin nań
| rosnących.
| Oddałem naturze 70m2 żywej zieleni,
|
| To jest moja odpowiedź na Twoje pytanie - po co zakładać ogród
| na dachu.
| Palma radomska powiadasz? Niepraktyczny dziwoląg?

Zrobiłeś sam i za własne pieniądze. Ciebie to cieszy, czyli zasadniczy efekt
uprawy ogrodów zpstał osiągnięty:-). Oczywiście można podjąć dyskusję - czy
ten sam rezultat nie zostałby osiągnięty obsadzając garaż roślinami pnącymi,
które prędzej czy później wpełzłyby również na jego dach (to dość zabawne,
ale właśnie mam coś takiego w ogrodzie - bluszcz, który obrasta dach zarówno
mojej szopy, jak i garażu sąsiadów).

Z innej beczki - jak rozwiązałeś problem izolacji?

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Oprócz ogrodów na dachach nie lubię również krasnali, muchomorów,
świnek, taczek z roślinami, wozów drabiniastych, sedesów z pelargoniami,
drewnianych wiatraczków, wierzb białych w ogrodach poniżej 1000m2, magnolii
jw., starych desek porzuconych w kątach ogrodu, sztucznych grot i kaskad
wodnych w ogródkach poniżej 300m2, betonowych basenów i przenoszenia
ludowych chat. To tak na wypadek jakby coś z tego było w zgodzie z
obowiązującą modą ogrodową:-))))

114. Data: 2004-06-07 07:59:39

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ca077q$a99

> Po co?
> Sprowadź swoje kompleksy do trawiennego poziomu.
> Coś Tobie strasznie w życiu nie wyszło. Nie zazdroszczę
>
> Miłego poniedziałku. Udanego tygodnia.

Szkoda, tyle ciekawych propozycji nowego nicka stracę....

Pozdrawiam
skrybożerca zakompleksiony i nieszczęśliwy
buuuuu.....

115. Data: 2004-06-07 08:09:48

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zmień to imię ! Mój KF je łapie od roku.

OK. :)

Pozdrawiam z macierzyńską cierpliwością
Wojtek

116. Data: 2004-06-07 08:25:48

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. A na jakiej podstawie sądzisz Ewo, że przypadkiem?

Nie przypadkiem?
Czyżby Ciebie również raziły następujące stwierdzenia:

"Przestań mu podawać te prochy to szybko znormalnieje.
Ludzie facet się baby słucha i jeszcze szczęśliwego udaje.
Albo narkoman albo ma nieźle za uszami naskrobane. (28.05.2004)

"> nawet na ponderozie pozwalam jej po "swojemu" sadzic roslinki
> ale tylko w jej kaciku
> z tylu za gorka gdzie rzadko zagladam
> :)))))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Czyli 100% partnerstwo i pełna demokracja w ogrodzie.:-))
Tak trzymaj ;-) " (28.05.2004)

> Hejka. Takiego skarba powinnaś nosić na rękach. :-)
> Pozdrawiam promieniująco Ja...cki

A co kałuża to upuścić. Za marnotrawienie rodzinnych środków
finansowych
dla, których sam znalazłby 100 lepszych zastosowań. Ale skoro taki
litościwy
to niech ma co chce. (28.05.2004)

"Rób swoje, bo w przeciwieństwie do inerlokutorek Ty masz osiągnięcia
twórcze, doświadczalne i eksperymentalne "(15.05.2004)

(tutaj drugą interlokutorką była Basia. Pozostawię to bez komentarza)

> Niewybrednymi atakami, wręcz insynuacjami zniechęciłaś do
uczestnictwa
> w grupie Zuzię-Kasię.

Naprawdę uważasz, że ja jedna dysponuję aż tak ogromną siłą?
Pochlebiasz mi, ale to jednak mocna przesada.

> Teraz urządzasz
> nagonkę na projektantów ogrodów w osobie Jacka

Odkąd pisuję na grupę, zawsze toczyłam spory z projektantami. Z TYMI
projektantami, którzy użyli stwierdzenia, że amator nie potrafi sam
dla siebie zaprojektować dobrego ogrodu.
Poza tym nieustająco uważam, że na żadnym kierunku studiów przedmioty
zawodowe nie wypełniają szczelnie całych pięciu lat. Gdyby było
inaczej, czy
byłoby możliwe studiowanie dwóch kierunków równocześnie? A nie jest to
przecież odosobnione zjawisko.
Widzę, że pisząc o tym, przypadkiem dotknęłam jakiejś czułej struny u
Ciebie i Skryby. Jeśli tak, to przepraszam.

Pozdrawiam
Wojtek

117. Data: 2004-06-07 08:32:00

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości

> P.S. Oprócz ogrodów na dachach nie lubię również

> starych desek porzuconych w kątach ogrodu,

Nawiasem mówiąc jest to niezły sposób na łapanie ślimaków. Pomrowy
pasjami lubią takie miejsca :)

Pozdrawiam
Wojtek

118. Data: 2004-06-07 08:50:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłbym zdjęcie i wysłał, ale każdą korespondencję do Ciebie mi
> odrzuca. :-(
> Pozdrawiam publicznie Ja...cki

Nie dziwota :-)))

Pozdrawia
boletus

119. Data: 2004-06-07 09:05:11

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ca19ja$s1k$1@nemesis.news.tpi.pl...

| Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
| wiadomości

| Nawiasem mówiąc jest to niezły sposób na łapanie ślimaków. Pomrowy
| pasjami lubią takie miejsca :)

Włażą również pod kamienie otaczające grządki. Nic nie poradzę na wrodzoną
niechęć również do trzymanych w ogrodach starych umywalek na przykład:-))))

A propos, może być Ewa-ryst?;-)

Pozdrawiam, Basia.

120. Data: 2004-06-07 09:47:46

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłbym zdjęcie i wysłał, ale każdą korespondencję do Ciebie mi
> odrzuca. :-(
> Pozdrawiam publicznie Ja...cki

To niestety prawda - odrzuca

Pozdrawiam