Proponuję odpowiedzialność.

51. Data: 2008-10-16 22:49:29

Temat: Re: Proponujdz? odpowiedzialnodz?dz?.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 19:50, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> pomników nastawiali,ale co zrozumieli.Ale jak rusek walnie,to ojcze
> papiezu pomóz,to dziecinne.Pomogloby jakby cos zrozumieli,bo niestety
> poglebial wiare.Ale lepiej jest ganiac 14stki.Ograniczac mozliwosci
> ginokologiczne i tym samym decyzje.Pewna dziewczyna malo nie
> zmarla.Przez wierzaca Pania lekarz,bo biedactwo sobie cos przerwalo po
> seksie,a grzeszna to sie zignorowalo.Inny niewierzacy,w ostatniej
> chwili poslal do szpitala.A najbardzie zabawna jest w polsce
> nieznajomosc pradów epoki.Bozia rozgrzeszyka polaków z myslenia

Znajomosć, znajomość. My Polacy nie gęsi i swój umysł mamy - nigdy nie
podazaliśmy za prądami tzw. epoki. Dzięki temu jeszcze istniejemy.

> i taki
> prad umyslowy jak Egzystencializm nie zainteresowal.

Polacy nie mieli spokoju od wieków, ani w związku z tym czasu czy
ochoty na rozmyslania nad prądami których lowną wytyczną jest bezsens
życia. Nad bezsensem życia to sobie może podywagowac ktoś, kto sobie
siedzi od lat w tym samym fotelu, nie ma co robić z nim (tj. z życiem)
i komu nikt go nie odbiera co krok. Więc nasza historia nie
uksztaltowała nas na egzystencjalistów, no niestety :->

Ponadto naród nasz jest tak silnie związany z Bogiem, wiarą,
kościołem, że sorry, ale wcale się nie dziwię, że sprowadzenie Boga
przez egzystencjalistów do pojęcia abstrakcyjnego, wytworu ludzkiego
mózgu, w naszym narodzie budzi raczej politowanie, czasem agresję, a
zainteresowanie rzadko (i to raczej wśród tych, którzy Polakami się
jakoś nie czują - ich wola i sprawa, z jakich powodów).

> Polacy w taki
> sposób przedluzyli zywot komunizmu,którego i tak nie pojeli,bo byl
> obcy.Scignieto Boga roli ojca-paly w twarz marksa i tak jest do tej
> pory.

Brednie, brednie, brednie.
Zastanawiam się, co Ci ta Polska zrobiła, że tak na nią plujesz. To
jest Polska ludzi wierzących, a Ty piszesz jak wyobcowany, chory z
nienawiści człowiek.
Jak widze, Tobie ani Młosz, ani nikt inny nie jest w stanie poprawić
spojrzenia, więc co Ci dali twoi prorocy? Ten jad i gorycz? - dzięki,
postoję. Miałam rację - skoro tak źle nastawiony do Polski, ludzi w
Polsce i Boga człowiek jak Ty nie potrafił zmienic się pod wpływem
swoich proroków, to pytam: co za wartość z ich pism i mysli? Tak jak
myslałam - żadna. Jedzie od Ciebie dekadencją - to ciągle narzekanie,
niezadowolenie, deprecjonowanie tego, co mamy, co osiagnęliśmy w
Polsce. Ciagle tylko Kościół i wydumana zaściankowość na przeszkodzie
Twoim (?) wizjom szczęśliwości. Ja dziękuję za takie wizje. Póki co -
wszystko, co jest w naszj polskiej rzeczywistości, łacznie z
\kaczyńskim, tak opluwanym przez niektórych (bo końcu nie przez
większość, hie, hie, ktoś w końcu na niego głosował, że wygrał), w
sumie zgadza się z moimi - jest tak, jak bym chciała, może tylko za
dużo porąbańców... ale porąbańcy tylko dodaja kolorytu.

52. Data: 2008-10-16 22:50:15

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 19:58, wil <w...@w...pl> wrote:

> Lewactwo i pedofilia dość często idą w parze.

> Lewak rzadko kiedy jest w stanie zrozumieć, że o konsekwencjach
> należy myśleć przed, a nie po. Gdyby umiał myśleć, nie byłby
> lewakiem.
>
> --
> Kto nie jest człowiekiem prawym, ten jest lewak

Dość prymitywne poglądy tu głosisz.

53. Data: 2008-10-17 02:14:30

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> Ponadto naród nasz jest tak silnie związany z Bogiem, wiarą,
> kościołem

I silnie związany ze wszystkim co katolickie, czyli z:
- głupotą, fanatyzmem, moherem, dawaniem tyłka stonce, antysemityzmem,
bałwochwalstwem, seksizmem, nacjonalizmem, kłamstwem, bezmyslnością....
itd.... etc...
Ten kraj się powinno zabić dechami na amen, nad dechami postawić wieżyczki
obserwacyjne udostępniane turystom za opłatą 20 Euro, jako "Katolicko-polski
skansen najciemniejszego Średniowiecza".

ab.

54. Data: 2008-10-17 04:00:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iks-egzystencjalizm zrodzil sie z Chrystusa.Papiez szedl droga
Chrystusowa.Ciemna katoliczko Papiez jest dla ciebie absurdalny.Jest
buntem w imie czlowieczeństwa do kazdego teoretycznego,abstrakcyjnego
systemu,dokonal poglebienia wstpólczesnej wrazliwosci religijnej
czlowieka i wzbogacenia wiary nowymi tresciami.A robili to ludzie w
tym polacy,których ty tak ponizasz.Dlatego ich sie ceni a wami
pomiata.Masz czysty przklad w wiadomosc will,jak tu faryzeusze podczas
komunizmu nawet Boga potrafili ponizyc.Ja na miejscu marksa dumny bym
by,gdyby Bogiem mnie bito.Tam wiare poglebiali i dopiero to stalo sie
dynamitem Papiez-egzystencjalista.Dlatego dzieci stac jedynie na
pomniki,bo przeciez jest papiez i chrystus absurdem dla ciemnoty
polskiej,która doprowadzila ten kraj do mrocznego snu wariata.

55. Data: 2008-10-17 04:32:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> wrote in message

Wróć do Ereca!

56. Data: 2008-10-17 06:54:52

Od: wil <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2008 15:50:15 -0700 (PDT), i...@g...pl
napisał(a):

nie
>>> zmarla.Przez wierzaca Pania lekarz,bo biedactwo sobie cos przerwalo po

> Dość prymitywne poglądy tu głosisz.

To czy prymitywne, to sprawa drugorzędna. Dużo ważniejsze jest
to, że a) zgodne z prawdą b) skuteczne.

--
Kto nie jest człowiekiem prawym, ten jest lewak

57. Data: 2008-10-17 06:58:01

Od: "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wróć do Ereca!

Polsko-katolicka odmiana Prawa Godwina spełniona.
Można zamknąć dyskusje.

ab.

58. Data: 2008-10-17 08:54:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
c.googlegroups.com...

Jesli mowiac o 14-latce masz na mysli sprawe rzekomo zgwalconej Agaty
(czerwiec 2008),
to pudlo! Sprawa wygladala zupelnie inaczej,
Agata nie byla zgwalcona, wspolzyla z chlopakiem juz od pewnego czasu,
a to matka i ojciec chlopaka naklonili ja do aborcji. Agata nie chciala
tego.
Twoja wersja jest rodem z jakiegos lewicowego super-expresu.

Na tej stronie masz 4 teskty, jesli chcesz znac sprawe Agaty:
http://kataryna.salon24.pl/705,aborcja,tag.html

Jesli za polska dziecinnosc i ciemnogród uwazasz zakaz aborcji
a za dojrzalosc i wolny wybór uwazasz usuwanie ciazy
czyli zabijane wlasnego dziecka
to nie mamy o czym rozmawiac.
Piszesz jak ideolog.

----
W postach powyzej, sytuacje polskich kobiet oceniles
niecelnie, nietrafinie
- to co napisales to zbiór populrnych mitów, moim zdaniem.
Skoro nie potrafiasz (moim zdaniem) dokonac dobrej analizy
sytuacji kobiet w Polsce, to nie mozesz tez zarzucac polakom
jakis negatywnych postaw - bazujesz na mitach!

"Polska to zascianek" - to jest polski kompleks,
obecny jeszcze wsrod niektorych,
szkoda ze ten kompleks siedzi rowniez w Tobie :/

Pozdrawiam,
Duch

59. Data: 2008-10-17 08:58:19

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...

Ty, swietnie napisalas, podpisuje sie pod tym.
Duch

przyklady:
"
[...]
-celne!

"
[...]
-o to chodzi. Sedno!

"Ciagle tylko Kościół i wydumana zaściankowość na przeszkodzie
Twoim (?) wizjom szczęśliwości.
"
-tez odnioslem takie wrazenie. Zamiast cos robic samemu, narzekanie ze
Kosciół
bo "ma inna koncepcje niz powinien". Zamiast dzialania - narzekanie.

Pozdr,
Duch

60. Data: 2008-10-17 08:58:42

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 04:14, "ab.666" <t...@n...jest.adres.pl> wrote:
> [...]
> - głupotą, fanatyzmem, moherem, dawaniem tyłka stonce, antysemityzmem,
> bałwochwalstwem, seksizmem, nacjonalizmem, kłamstwem, bezmyslnością....

A Ty - co prezentujesz?
:-)

> Ten kraj się powinno zabić dechami na amen, nad dechami postawić wieżyczki
> obserwacyjne udostępniane turystom za opłatą 20 Euro, jako "Katolicko-polski
> skansen najciemniejszego Średniowiecza".

A ty bedziesz sprzedawał bilety? - wielu jest chętnych tweo pokroju,
więc nie masz szans na koncesję :->
Ten kraj Ci nie odpowiada, to sam się zabij. Dechami. Albo wyjedź do
swego kraju. Bo na razie nie zarobisz na tych biletach u nas.

kim sa synowie 'Ojca Swietego'?
Kownacki to mój idol
RAMa na której siedzi królowa nauk
do którego momentu pomoc jest pomocą?? - prosze o pomoc
Cytata dnia, czyli Niesioł radzi w sprawie Rady