Re: Prosze o pomoc

From: "Xena" <t...@l...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Prosze o pomoc
Date: Fri, 9 Dec 2005 12:22:43 +0100

siwa wrote:

> Założę się, że będzie zachwycona.

Zachwycona zapewne nie będzie. Ale chyba jeszcze mniej zachwycona byłaby w
sytuacji, gdyby dowiedziała się od osób trzecich. Facet odkrył w sobie
ciągoty do innej płci niż jego żona i powiedzenie lub nie powiedzenie żonie
tych ciągot nie zmieni.

> Moim zdaniem powiedzenie żonie (które uważam za konieczne) wiąże się z
> końcem małżeństwa.

A jeżeli facet dobrze zarabia, żona jest ustawiona finansowo, bez niego
byłoby jej cięzko itp to jest w stanie dla dobra dzieci i samej siebie wiele
zaakceptować. Dobra rozumianego jako zabezpieczenie jakiegoś bytu. Przecież
mogą się nadal szanować, przyjaźnić i w ogóle ;-) ale on będzie zaspakajął
swoje potrzeby gdzie indziej a ona gdzie indziej. Nie koniecznie trzeba to
wywlekać na wierzch i mówić wszystkim wokół.
Znam przypadek, kiedy starszy i bogaty facet wziął sobie za żonę młodziutką
kobietę i płacił młodym facetom za seks z nią, bo sam nie dawał rady w takim
zakresie jak ona oczekiwała i tłumaczył to wszystko tym, że przynajmniej wie
z kim ona to robi.

> Nie wiem na ile liberalna jest zona, ale może
> również wiązać z końcem widywania dzieci...

Tak patrząc na sytuację, to mógł w ogóle trafić na świrniętą, która zabroni
widywać mu się z dziećmi, bo zapuścił wąsa albo z równie mądrego powodu.

> Kobiety źle znoszą
> konkurentki do mężowskiego łoża, ale chyba jeszcze gorzej
> konkuretntów...

Nie zawsze - jak już napisała Dorota.

Pozdrawiam
Tatiana
--
Prawdziwa miłość w kobiecie nigdy nie oczekuje równej zapłaty za to,
co daje, ani szczęścia równemu temu, jakie chce sprawić