Re: Proszę o pomoc w interpretacji statutu SM

Data: 2006-03-12 22:27:30
Temat: Re: Proszę o pomoc w interpretacji statutu SM
Od: s...@o...pl

> Spoko, posiadasz :)

Uffff, dzięki ;-)

> Nie może i ... może.
> W taki sposób jak opisujesz - nie może.
> Spółdzielnia może jednak uzyskiwać dochód z np. najmu lokali
> użytkowych - czasami są to pokaźne kwoty. Tych pieniędzy jednak nie
> zobaczysz,

fakt, słusznie. Wiedziałem o tym, ale teraz jakoś zapomniałem ;-) Tzn. wiem,
że nie bedac członkiem nie mogę w udziale z takich pożytków uczestniczyć.

>spółdzielcy będą mogli płacić mniejszy czynsz, Ty zaś
> większy :(

Hm, nie wiem czy dobrze kombinuję. Ale wydaje mi się, że nie byłoby źle -
zakładając, że gdyby się takie dochody pojawiły - gdyby owszem opłaty dla
członkow spóldzielni zmalały, ale moje przynajmniej nie wzrosły ;-) No i także
chyba istotne - gdybym jednak zechcial do spółdzielni przystapić - po jakim
czasie w tej sytuacji wpisowe by się "zwróciło". Tzn. rożnica w miesięcznych
oplatach dla- i nie- członka.
Uff, dosyć o tych członkach dzisiaj ;-)

pozdrawiam -

Stanley