Re: "Provera"- tabletki

Date: Wed, 10 Apr 2002 22:13:55 +0200
From: Paloma <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: "Provera"- tabletki

Kami napisał(a):

> Tam jest syntetyczny progesteron (medroksyprogesteron?), który jest
> ewidentnie kobiecym hormonem!
> http://wiem.onet.pl/wiem/004821.html

Już tam zajrzałam i przeczytałam. Dziękuję :-)

Zastanawia mnie jednak to, że niby żeński hormon, a powoduje porost męskiego
owłosienia i jeszcze na dodatek wypadanie włosow z głowy oraz trądzik
młodzieńczy itd, itd :-(

> 10 dni to chyba zbyt mało, żeby wywołać jakieś niesamowite skutki
> uboczne.

Ufff...Podniosłaś mnie na duchu i zaraz biorę się za połknięcie pierwszej
dawki :-)

> Jak pisałam wyżej - to jest kobiecy hormon. I tak to produkujesz - być
> może zbyt mało. Chyba pomyliłaś go z testosteronem.

To małpiaste owłosienie mnie przestraszyło :-(

> Skoro lekarka Ci to zaleciła? I pokazałaś jej papierek, gdzie była mowa
> o zapaleniu żył?

Tak, pokazałam jej.

Chyba nie byłaby aż tak totalnie nieodpowiedzialna,

> żeby zlecić Ci zażywanie leku, który mógłby Ci poważnie zaszkodzić...

Masz rację :-)

> Tylko... hmmm... ja nie jestem lekarzem, to co napisałam, to ot - moje
> zdanie po prostu.

Twoje zdanie jest dla mnie też bardzo ważne :-)
Podałaś mi na dodatek linka na onecie i sobie przeczytałam co to za hormon.

Dzięki i pozdrawiam,

paloma