Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?

Data: 2014-04-21 16:44:42
Temat: Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
Od: "kikuko" <k...@o...pl>

Użytkownik "Krystyna" <K...@S...pl> napisał w wiadomości
news:5354fb60$0$2377$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie udaje mi się na tyle zakręcić wodę by z dziurki przestało kapać
> i dlatego nie mogę jej zakleić. Przydałby się klej, którym można
> kleić "na mokro". Klej do PCV nie nadaje się do klejenia rzeczy,
> które nie są całkowicie suche. Żywica do plastiku się nie nadaje,
> więc także odpada.
> Jaki klej nadawałby się do zaklejenia małej dziurki, z której trochę
> kapie woda?
>
> Pozdrawiam
> Krystyna

a czy nie ma kożliwości zakręcić wcześniej wody - nie w mieszkaniu. Druga
ewentualność. Po zakręceniu zaworu od wody i odkręceniu wszystkich kranów na
max, ciśnienie w rurce powinno zdechnąć. Osuszałbym szmatą i suszarką do
włosów i dopiero wtedy kleiłbym. Może w nocy można zakręcić wodę? Pozdrawiam
Kikuko