Baklazan ze skórą czy bez?

1. Data: 2004-11-29 13:46:45

Temat: Baklazan ze skórą czy bez?
Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Czy bakłażan ma jadalną skórę, czy też trzeba go obrac?

ula

1. Data: 2004-11-29 13:49:02

Temat: Re: Baklazan ze skórą czy bez?
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> napisał w wiadomości
> Czy bakłażan ma jadalną skórę, czy też trzeba go obrac?

Nie trzeba obierać.
Pozdr - Agnieszka

1. Data: 2004-11-30 00:16:55

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:
> Użytkownik "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:cof963$bss$1@kujawiak.man.lodz.pl...
>>
> Nie trzeba obierać.
> Pozdr - Agnieszka
===
Nie znam się na tych gruszkach, ale w tv wszyscy obierają?

waldek
===

1. Data: 2004-11-30 07:25:32

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

> ===
> Nie znam się na tych gruszkach, ale w tv wszyscy obierają?
>
> waldek
> ===

A ja często robię i nigdy nie obieram. Może jestem zbyt leniwa? ;-)
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2004-11-30 08:06:30

Temat: Re: Baklazan ze skór? czy bez?
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

batory napisal(a):

>A ja często robię i nigdy nie obieram. Może jestem zbyt leniwa? ;-)
>Pozdrawiam - Agnieszka

Tez nie obieram.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

"Głęboko wierzę, że ludzie ze swojej natury nie chcą żyć pod dyktaturą,
chcą być wolni i wieść normalne, spokojne życie, trzeba im tylko pomóc."

1. Data: 2004-11-30 17:07:34

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Tez nie obieram.

a po grzyba obierać? Chyba, że stary flak z grubą skórą.

Waldek

1. Data: 2004-11-30 17:21:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Nov 2004 18:07:34 +0100, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>a po grzyba obierać? Chyba, że stary flak z grubą skórą.
>
>Waldek

Ooo, Waldek! ty przelotem czy na stale?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-11-30 17:24:44

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo, Waldek! ty przelotem czy na stale?

przelotem z Moskwy do Linskoping przez Kolonię. Ale czasami czytam,
tylko, że chwilowo mało czasu na gotowanie.

Waldek

1. Data: 2004-12-01 13:46:58

Temat: Prywata do Waldka Re: Baklazan ze skór? czy bez?
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:41ACACDC.9030105@ukbf.fu-berlin.de...

> przelotem z Moskwy do Linskoping przez Kolonię.
^^^^^^^^^^^^

Chodzi o Linkoping w Szwecji??
Ty tam na stałe??

gdaMa (Magda)bywająca w Linkoping od czasu do czasu :-)
adres nadawczy to spampułapka... odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2004-12-02 20:47:53

Temat: Re: Prywata do Waldka Re: Baklazan ze skór? czy bez?
Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
> [...]

nie, na 3 dni na rozmowy z pewną firmą. Miasto mi się podoba, ale nie w
grudniu :-(
No i Linkoping, masz rację. Cały czas mi się to s tam pcza, nie wiedzieć
czemu :-)
Przez ostatnie pare miesięcy nie wiem, gdzie mieszkam, bo cały czas w
rozjazdach jestem. Na szczęście odwołano wyprawę do Soesterberg, bo inaczej
dopiero w Wigilię byłbym w domu. Za to w styczniu znowu do Moskwy muszę.
Przynajmniej pojem sobie znowu w Jołki-Pałki. Jakby kogoś w tamte strony
wynosiło, to polecam. Jedzenie tanie i smaczne. Za 320 rubli (czyli <
10EUR) można sobie wykupić dostęp do szwedzkiego stołu z różniastymi
daniami. Ja na ogół kupuję do tego barani szaszłyk i się obżeram na cały
dzień.

Waldek

Maszyna do pop cornu
Lazania ze szpinakiem - co do tego podac?
lekko i słodko?
Automat do chleba - AFK lub QUIGG...
Gary