Re: Przed domem

From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Przed domem
Date: Fri, 21 Mar 2008 20:35:50 +0100

Piotrek pisze:
> a podaj moze jakis przyklad wyroku gdzie zasadzono pokrycie kosztow

A nie jestem w stanie ... Zgadniesz dlaczego ?

Podpowiem: Takie sprawy do NSA,TK,WSA etc nie trafiają imho, 2 -
nigdy mi nikt nie nakleił niczego na auto, ani nigdy gdy moje
auto uległo uszkodzeniu podczas postoju a mnie w nim nie było -
nie ustaliłem sprawcy.

> poniesionych przez wlasciciela samochodu z powodu takiej naklejki.
> bo poki co rzucasz sie, a przykladow nie podajesz.

Podałem ci konkretne interpretacje prawa, a nie przykłady.
Umówmy się.
Ja stanę gdzieś na zakazie, a ty mi nakleisz coś takiego na
szybę przy czym podasz mi swoje dane.

> brakiem znajomosci PoRDu juz sie wykazales wiec nie zajmuj sie juz
> przytaczaniem przepisow ktorych nie rozumiesz i nie potrafisz interpretowac.

Ty jesteś albo tępy, albo bardziej tępy - ja nie podałem
przepisów a ich interpretacje (nie moje, a ... no skup się - na
boga twaroga spójrz na nazwiska sygnujące te interpretacje)

> podaj poprostu konkretny przyklad gdzie ktos zostal skazany za zniszczenie
> mienia poprzez naklejenie naklejki:)

j.w. - umówmy się - będę mógł wskazywać ciebie z nazwiska i imienia.
6008