Przed domem

131. Data: 2008-03-20 21:44:19

Temat: Re: Przed domem
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:

> Bębnię przez cały wątek - są podstawy. Ustawione znaki drogowe na drodze
> publicznej.

Przez kogo ? I na publicznej czy na prywatnej ?

6008

132. Data: 2008-03-20 21:46:30

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Ehhh ... beton. Nie chce mi się w kółko przytaczać tych samych zapisów,
> osób, które niewątpliwie w kwestii oceny prawa są "lekko mądrzejsze" od
> ciebie i ode mnie.

a podaj moze jakis przyklad wyroku gdzie zasadzono pokrycie kosztow
poniesionych przez wlasciciela samochodu z powodu takiej naklejki.
bo poki co rzucasz sie, a przykladow nie podajesz.

brakiem znajomosci PoRDu juz sie wykazales wiec nie zajmuj sie juz
przytaczaniem przepisow ktorych nie rozumiesz i nie potrafisz interpretowac.

podaj poprostu konkretny przyklad gdzie ktos zostal skazany za zniszczenie
mienia poprzez naklejenie naklejki:)
jak by jeszcze to byl wyrok zasadzajacy np zwrot kosztow uszkodzenia szyby i
samochodu zastepczego jak pisales na poczatku watku to by bylo super:)

bo poki co zadna wiedza sie nie wykazales:)
poza pieniactwem:)

--
pzdr
piotrek

133. Data: 2008-03-20 21:55:57

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> nie zasłaniałem się PoRDem, a przedstawiłem argumentację (nie moją)
> potwierdzającą, że uczynienie samochodowej szyby niezdatną stanowi
> uszkodzenie cudzego mienia,

nawet nie pamietasz co piszesz:)
pisales miedzy innymi ze naklejenie naklejki na szybe powoduje niezdatnosc
do poruszania sie takim samochodem po drogach publicznych wg PoRD co jest
baaaardzo niescisle i w pewnym przypadku jest nieprawda.

> Nic nie poradzę, że każda interpretacja inna niż twoja do ciebie nie
> dociera -

poprostu nie uwazam czyjejs interpretacji za prawomocny wyrok.
to ze ktos twierdzi ze czarne jest biale nie oznacza ze tak jest naprawde.

> ale już to podsumowałem słowem BETON.

twoja krytyka wlasnej osoby jest nadwyraz prawidlowa:)

> I bądź łaskaw zwrócić uwagę na to, że nie posługiwałem się swoimi słowy, a
> człowieka, który ma w kwestii prawa więcej do powiedzenia niż ja i ty ...
> (ale tego pewnie nie zrozumiesz, dlaczego akurat więcej ma).

interpretowac to sobie kazdy moze wiele rzeczy na swoj sposob i nie jest to
zadnym dowodem.
najpierw swoja argumentacje to trzeba udowodnic przed sadem i sad musi sie
przychylic do tej argumentacji wydajac odpowiedni wyrok.
no wiec byl taki wyrok czy poprostu duzo sobie krzyczysz i nic wiecej?

--
pzdr
piotrek

134. Data: 2008-03-20 23:02:37

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Mar 2008 22:40:32 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

> przepisów.
>
> A teraz merytorycznie, pomijając twój problem z językiem (być
> może ojczystym) ... nie zasłaniałem się PoRDem, a przedstawiłem
(...)

Rafał, ale masz dzisiaj parcie na trollowanie.. ;)

Pozwij śnieg za zalepienie przedniej szyby ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

135. Data: 2008-03-21 17:36:04

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> Przez kogo ? I na publicznej czy na prywatnej ?

Czytaj z uwagą, już pisałem, przez jedyną instytucję uprawnioną do
postawienia tych znaków, Wydział utrzymania dróg Urzędu Miasta (o ile nie
przekręciłem nazwy) na drodze w żadnym razie nie prywatnej.

Feah

136. Data: 2008-03-21 19:35:50

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:
> a podaj moze jakis przyklad wyroku gdzie zasadzono pokrycie kosztow

A nie jestem w stanie ... Zgadniesz dlaczego ?

Podpowiem: Takie sprawy do NSA,TK,WSA etc nie trafiają imho, 2 -
nigdy mi nikt nie nakleił niczego na auto, ani nigdy gdy moje
auto uległo uszkodzeniu podczas postoju a mnie w nim nie było -
nie ustaliłem sprawcy.

> poniesionych przez wlasciciela samochodu z powodu takiej naklejki.
> bo poki co rzucasz sie, a przykladow nie podajesz.

Podałem ci konkretne interpretacje prawa, a nie przykłady.
Umówmy się.
Ja stanę gdzieś na zakazie, a ty mi nakleisz coś takiego na
szybę przy czym podasz mi swoje dane.

> brakiem znajomosci PoRDu juz sie wykazales wiec nie zajmuj sie juz
> przytaczaniem przepisow ktorych nie rozumiesz i nie potrafisz interpretowac.

Ty jesteś albo tępy, albo bardziej tępy - ja nie podałem
przepisów a ich interpretacje (nie moje, a ... no skup się - na
boga twaroga spójrz na nazwiska sygnujące te interpretacje)

> podaj poprostu konkretny przyklad gdzie ktos zostal skazany za zniszczenie
> mienia poprzez naklejenie naklejki:)

j.w. - umówmy się - będę mógł wskazywać ciebie z nazwiska i imienia.
6008

137. Data: 2008-03-21 19:40:30

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> ... i nie potrafisz interpretowac.

Konkretniej: Jesteś skończonym betonem jeśli stawiasz znak
równości w następujący sposób:

Rafał Gil = Marek Kulik

Marek Kulik: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22Marek+Kulik
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%22Kulik+Marek%2
2+-balustrady+-z%C5%82otnicza+-spo%C5%BCywczo

Zial.
6008

138. Data: 2008-03-21 19:59:33

Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek pisze:

> pisales miedzy innymi ze naklejenie naklejki na szybe powoduje niezdatnosc
> do poruszania sie takim samochodem po drogach publicznych wg PoRD co jest
> baaaardzo niescisle i w pewnym przypadku jest nieprawda.

Jassne ...

"ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

Szyby pojazdu:
- przednie powinny mieć współczynnik przepuszczania światła nie
mniejszy niż 75%, natomiast przednie boczne nie mniejszy niż 70%"

Jaki stopień przepuszczania światła ma taka kartka ?

> poprostu nie uwazam czyjejs interpretacji za prawomocny wyrok.
> to ze ktos twierdzi ze czarne jest biale nie oznacza ze tak jest naprawde.

Taaaa ... tak jak teraz będziesz twardo udowadniał, że naklejona
kartka na szybę przednią nie zmienia w miejscu naklejenia (np na
wprost wzroku kierowcy, bo o tym mowa) współczynnika
przepuszczania światła.

6008

139. Data: 2008-03-21 20:22:30

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiem: Takie sprawy do NSA,TK,WSA etc nie trafiają imho, 2 - nigdy mi
> nikt nie nakleił niczego na auto, ani nigdy gdy moje auto uległo
> uszkodzeniu podczas postoju a mnie w nim nie było - nie ustaliłem sprawcy.

no to widzisz, bez wyroku mozna sobie gdybyac i sie powolywac na czyjes
interpretacje.
kazdy przepis kazdy moze sobie dowolnie interpretowac, jedny w myslach inni
na grupie a jeszcze inni to opublikuja w jakiejs ksiazce.
nie zmienia to tego ze nie jest to wyrok prawomocnie wydany przez sad.

> Podałem ci konkretne interpretacje prawa, a nie przykłady.

interpretacje ktore jakos nic nie wnosza do dyskusji.

> Umówmy się.
> Ja stanę gdzieś na zakazie, a ty mi nakleisz coś takiego na szybę przy
> czym podasz mi swoje dane.

jakos mam ciekawsze zajecia.
ale to ty jestes taki pewny swojego to poprakuj na miejscach dla inwalidow i
poczekaj z boku, moze ci sie trafi jakis naklejacz to bedziesz miec pole do
popisu przed sadem.

> Ty jesteś albo tępy, albo bardziej tępy - ja nie podałem przepisów a ich
> interpretacje (nie moje, a ... no skup się - na

bardziej tepy niz ty to raczej ciezko byc, PoRD na ktory sie powolywales to
jedno a interpretacje to drugie.
twoj post z 2008-03-18 01:13 gdzie odpowiadasz na post Jarka P. :
_______________________
> Cięzko by było dowieść, że naklejka naklejona na _bocznej_ szybie czyni
> auto niezdatnym do użytku.

Banalnie prosto ... jedyne co ciężkie - to wskazanie sprawcy ...
Wszak są zapisy "przyległe" do PoRD, które mówią jak ma wyglądać
stan techniczny pojazdu ...
________________________

poczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem(moze ci sie uda chociaz czegos tak
prostego jak PoRD nie zrozumiales:) ze ja nie pisalem nigdzie ze to sa
_twoje_ interpretacje.
pisalem tylko ze nie znasz PoRDu

> boga twaroga spójrz na nazwiska sygnujące te interpretacje)

naucz sie czytac ze zrozumieniem, nigdzie nie napisalem ze to sa twoje
interpretacje tylko ze sie na nie powolujesz:)

--
pzdr
piotrek

140. Data: 2008-03-21 20:23:54

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Konkretniej: Jesteś skończonym betonem jeśli stawiasz znak równości w
> następujący sposób:

naucz sie chlopczyku czytac ze zrozumieniem bo ty sie predzej zaplujesz z
agresji niz sie przyznasz do porazki:)
z twoich postow wychodzi ze nie znasz sie na prawie wogole a tak sie
rzucasz:)

--
pzdr
piotrek

Moskitiery rolowane, roletki podgumowane - opinie z użytkowania
Naprawa pralki
Jaki Piec
jak usunąć długopis z tapicerki?
Baterie blue water ... lub inne z dodatkową wylewką na wode filtrowaną