Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

151. Data: 2012-02-04 21:40:29

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message
news:jgk808$73n$1@node2.news.atman.pl...

> Czyżby?

straszny,

i.

152. Data: 2012-02-04 21:41:49

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta dziewczyna miała 22 lata stąd wniosek Veroniki o jej gówniarstwie.

od kiedy sie przestaje byc gowniarzem?

i.

153. Data: 2012-02-04 21:42:40

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> To co jest skutkiem tej złej edukacji seksualnej i _braku_ proaborcyjnego
> prawa?

braku edukacji i prawa.

> Niedojrzałość rodziców? Wiesz, na niedojrzałość może się złożyć milion
> innych rzeczy, a i tak ona wcale nie musi pociągać za sobą zabijania
> dziecka.

jasne. Ale jesli sa niedojrzali, moze lepiej zeby dziecka nie mieli.

i.

154. Data: 2012-02-04 21:43:11

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> A gdybym napisała, że to pytanie wynika z braku edukacji i głupoty, to jak
> byś to zrozumiała?

tak jak bym zrozumiala- brakuje chleba i mleka.

i.

155. Data: 2012-02-04 21:47:41

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 22:43, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> tak jak bym zrozumiala- brakuje chleba i mleka.

Boszsz Iwonka! Serio nie widzisz różnicy?
To chyba za mało jednak po polsku czytasz.

Ewa

156. Data: 2012-02-04 22:14:37

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jgk6ar$oo9$13@node2.news.atman.pl...

> ??

> To może zajrzyj do źródeł, bo ani Veronika nie pisała o 'niechceniu', ani
> tym bardziej nie ma podstaw wobec rzeczy, które zostały upublicznione, by
> wyciągać takie wnioski.

Aleale... Fakt albo cos upublicznil, ze zostawiala to swoje chciane dziecko
po dwa tygodnie bez opieki.

157. Data: 2012-02-04 23:47:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-04 19:59, Qrczak pisze:

> Chwilowo teraz już na razie nie.

Przyjdzie Lebowski z autorytetem swym, technikiem mechanizacji, kierowcą
ZOMO i "dedektywem" bez licencji w jednym, to naprostuje.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu.
/Oskar Kokoschka/

158. Data: 2012-02-05 06:05:43

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Boszsz Iwonka! Serio nie widzisz różnicy?

serio widze.

> To chyba za mało jednak po polsku czytasz.

na pewno duzo mniej niz po angielsku, wydaje mi sie jednak ze duzo tutaj
zalezaloby
od kontekstu..

i.

159. Data: 2012-02-05 09:21:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kłamstwa.
> Wypadek zdarzyć się może każdemu.

Mozesz sobie nieakceptowac, ale twierdze, ze nie masz zadnych podstaw by
wiedziec, co jest w takiej sytuacji "normalne". Chyba, ze masz?

160. Data: 2012-02-05 09:22:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Weź pod uwagę że z materiałów wyłania się obraz dziewczyny 'zaszczutej'
> przez rodzinę - swoją jak i męża.
> Widziałas materiał jak rozmawia ona ze swoją teściową?

Exactly, dodac mlody wiek i byc moze cos jeszce i mamy dokladnie to co jest.

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?