Przedszkola

521. Data: 2012-01-20 20:18:52

Temat: Re: Przedszkola
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:jfcg7n$5r4$5@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2012-01-20 20:32, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Lody? Tylko na zdjęciach.

Tylko nie przesadź z kolorami

Sylwia

522. Data: 2012-01-20 20:19:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 21:10, Qrczak pisze:

> Zmień to. Nie da się? Ale jakże fajnie poteoretyzować. A 80 milionów lat
> temu dinozaury gibały się i też im było dobrze.

Ale aktualny model też nie istnieje przecież "od zarania dziejów".
On też się pojawił i zmienił ten bezpośrednio go poprzedzający.

Więc nie mów, że się nie da, bo właśnie choćby ten jest dowodem że się
da :-)

Przyjdzie taki co nie wie, że się nie da i zmieni...

> Przedszkola oczywiście są niepotrzebne. U nas się to we wsi akcentuje
> (ochnaście bachorów na jedno miejsce). Ale weź, przyjedź, wytłumacz to
> rodzicom zasuwającym na jednej, tej samej zmianie w fabryce.

Ale ja nie zaprzeczam w żadnym razie, że to jest trudne.
I że żyć trzeba w takich warunkach w jakich przyszło. Co nie znaczy, że
się tych warunków w końcu jednak zmienić nie da...

Stalker, w końcu ktoś mądry powiedział, że kropla drąży skałę, czy jakoś
tak...

523. Data: 2012-01-20 20:19:20

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-20 21:04, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> U Niemca to nie to samo, co za Niemca.

Skądinąd cieszę się, że opcja się zmieniła.

Qra
--
z dedykacją wiadomo gdzie

524. Data: 2012-01-20 20:19:34

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 21:02, Paulinka pisze:

> Nie rozumiem tego.

Toż napisała, że bierze z KK tylko to, co jej pasuje :)
Bardzo wygodne w sumie.
Może też się nawrócę ;-)

N.

525. Data: 2012-01-20 20:20:09

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-20 21:04, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Chyba nie tędy droga. Albo coś Ci się od ostatnich kilku miesięcy
> odmieniło.

Może rzeczywiście przeszliśmy niepostrzeżenie na islam.

Qra

526. Data: 2012-01-20 20:20:46

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 21:02, Stalker pisze:

> Jasny gwint, świat się kończy :-)

Jeszcze se fortepian kup do kompletu ;-)

N.

527. Data: 2012-01-20 20:21:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> temat zagadnien zyciowych (A NIE WIARY) jako niezobowiazujace mnie do
> bezwzglednego posluszenstwa - MOIM wyborem jest, co uznam za wiazace dla
> mnie.
> Zakaz aborcji, nakaz wiernosci, zakaz zwiazkow pozamalzenskich itp w tych
> wypowiedziach uznaje - sa one bowiem w zgodzie z czyms "wyzej", tj
> przykazaniami. Itd.
> NA TEMATY ZYCIOWE mam prawo dyskutowac z ksiedzem, nawet z papiezem. jezeli
> oczywiscie bedzie mi to dane. Z madrym ksiedzem dyskutowalam nie raz.
> ksieza sa tez tylko ludzmi - i maja prawo do wadliwych osadow i

Zdajesz sobie sprawę z tego, że o 180 stopni zmieniłaś swoje poprzednie
poglądy?

--

Paulinka

528. Data: 2012-01-20 20:23:19

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-01-20 15:46, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> A po co czekać? Przeca są środki, co usypiają. Skutecznie i bezboleśnie.

Kompot z maku.

Sylwia

529. Data: 2012-01-20 20:23:33

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 21:20, Nixe pisze:

> Jeszcze se fortepian kup do kompletu ;-)

I będzie Ikselka musiała do mnie przyjechać, bo ja z muzyki to tylko
"sto lat o mój rozmarynie" :-)

Stalker

530. Data: 2012-01-20 20:23:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> się tych warunków w końcu jednak zmienić nie da...
>
> Stalker, w końcu ktoś mądry powiedział, że kropla drąży skałę, czy jakoś

Ona ją drąży trochę dłużej niż ludzkie życie.

--

Paulinka

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek