Przedszkola

591. Data: 2012-01-20 21:29:55

Temat: Re: Przedszkola
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:jfcm8i$qet$3@inews.gazeta.pl...

> A kto powiedział, że musimy mieć identyczne "tylka" ("tylki"?) :)

Się okazuje, że można wziąć każdy z innego końca i się nawet w pół drogi nie
spotkać. ;-)

Sylwia

592. Data: 2012-01-20 21:30:40

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-01-20 21:55, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> A wszystko dzięku zrzutowi z konkurencji.

Wychodzi mi, że Stalker to jakiś jasnowidz ;-)

Sylwia

593. Data: 2012-01-20 21:31:31

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie gardluje o tym, czego nie robilam lub nie wiem.

No Ty nie. Podpierasz się rodziną.

> Pokaze Ci zdjecie - kiedys.

Jak wiaderka nosisz?

Sylwia

594. Data: 2012-01-20 21:31:48

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 21:54, XL <i...@g...pl> wrote:

> Pozwolisz, ze mam wlasne zdanie, kto i na co jest nabierany.
> --
> XL

Ale ty jesteś nabierana a ludzie cierpią przez oszołomstwo

595. Data: 2012-01-20 21:31:55

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 21:55, Szpilka pisze:

> I laptop.

Przypomnijcie o co biega z laptopem, bo coś mi dzwoni, ale nie mogę
sobie szczegółów skojarzyć.

N.

596. Data: 2012-01-20 21:32:03

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-01-20 21:50, niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> A my to przecież promujemy klasykę. Takie na przykład czterdzieści i
> cztery.

Już za chwileczkę, już za momencik...

Sylwia

597. Data: 2012-01-20 21:33:19

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypomnijcie o co biega z laptopem, bo coś mi dzwoni, ale nie mogę sobie
> szczegółów skojarzyć.

Jeszcze szachy były do kompletu - jako antidotum na wszystko ;-)

Sylwia

598. Data: 2012-01-20 21:34:45

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 22:18, medea <x...@p...fm> wrote:

> Stosunkowo niedawno był o tym artykuł w GW lub Polityce (raczej to
> drugie). Na pewno są to większe pieniądze, niż nam się zdaje. Choćby
> same pensje dla katechetów to grube miliony.
> Spróbuję znaleźć.
>
> Ewa

Ja już znalazłem, wejdź na wątek...kto utrzymuje kk, o kielcach też
jest...

599. Data: 2012-01-20 21:34:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 22:31, Nixe pisze:

> Przypomnijcie o co biega z laptopem, bo coś mi dzwoni, ale nie mogę
> sobie szczegółów skojarzyć.

Najlepszy prezent...

Stalker

600. Data: 2012-01-20 21:41:09

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 16:47, Paulinka pisze:

> Wtedy jeszcze Jaśka na świecie nie było, a przedszkola i tak są
> dotowane, nie żebym węszyła jakiś spisek, ale ;)

A w czym problem? Ja nie pracowałam, miałam jedno dziecko, a przyjęli mi
je do przedszkola bez najmniejszego kłopotu. :)

Ewa

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek